ال‌جی تولید گوشی‌های خمیده را کنار گذاشت

به گزارش موبنا، با وجود روند مذکور، گزارش‌های اخیر از منابع آگاه در کره جنوبی نشان می‌دهد که اتفاق مذکور صورت نمی‌گیرد و ال‌جی قصد ندارد تولید سری گوشی‌های هوشمند خمیده خود را ادامه دهد. منابع آگاهی که از فرآیندهای داخلی شرکت ال‌جی باخبر هستند توضیح دادند که این شرکت تصمیم گرفته است تولید گوشی …

به گزارش موبنا، با وجود روند مذکور، گزارش‌های اخیر از منابع آگاه در کره جنوبی نشان می‌دهد که اتفاق مذکور صورت نمی‌گیرد و ال‌جی قصد ندارد تولید سری گوشی‌های هوشمند خمیده خود را ادامه دهد.

منابع آگاهی که از فرآیندهای داخلی شرکت ال‌جی باخبر هستند توضیح دادند که این شرکت تصمیم گرفته است تولید گوشی خمیده G Flex 3 را به طور کامل کنار بگذارد که البته هنوز دلیل اصلی این اقدام اعلام نشده است.

این خبر برخلاف شایعاتی است که پیش‌تر در این زمینه منتشر شد. منابع آگاه مدتی قبل اعلام کردند که شرکت ال‌جی برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده است تا مارس ۲۰۱۶ سومین نسل از گوشی‌های خمیده خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

در این خبرها به برخی از امکانات این گوشی جدید هم اشاره شد؛ از جمله اینکه محصول مذکور نمایشگر لمسی ۶ اینچی با کیفیت QHD دارد، تراشه SD820 را در خود جا داده و بدنه آن هم از فلز ساخته شده است.

شرکت ال‌جی قصد دارد برای سال ۲۰۱۶ میلادی از پرچمدار بعدی گوشی‌های خود یعنی G5 رونمایی کند و تصمیم بر آن شده است که آپریل ۲۰۱۶ این گوشی هوشمند به صورت رسمی معرفی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا