PlayStation 4 پرفروش‌ترین کنسول بازی در آمریکا

به گزارش موبنا، سونی به کمک کنسول بازی PlayStation 4 خود موفق شد جای مایکروسافت را در بازار آمریکا بگیرد و طی ماه گذشته خود را تولیدکننده محبوب‌ترین کنسول بازی در آمریکا معرفی کند. این اطلاعات را مرکز تحقیقاتی NDP منتشر کرد. «اریک لِمپِل» مدیر بازاریابی مرکز توسعه خدمات سرگرمی سونی در آمریکا در این …

به گزارش موبنا، سونی به کمک کنسول بازی PlayStation 4 خود موفق شد جای مایکروسافت را در بازار آمریکا بگیرد و طی ماه گذشته خود را تولیدکننده محبوب‌ترین کنسول بازی در آمریکا معرفی کند.

این اطلاعات را مرکز تحقیقاتی NDP منتشر کرد. «اریک لِمپِل» مدیر بازاریابی مرکز توسعه خدمات سرگرمی سونی در آمریکا در این خصوص توضیح داد: «کنسول PlayStation 4 پرفروش‌ترین دستگاه مخصوص بازی‌های ویدیویی در آمریکا محسوب می‌شود و ماه نوامبر توانسته است رتبه نخست این لیست را به دست آورد».

او در ادامه گفت: «ما طی چند هفته اخیر موفق شدیم رکوردهای فراوانی را به ثبت برسانیم. پیش از جمعه سیاه، ما توانستیم بیشتر از ۳۰.۲ میلیون دستگاه کنسول PS4 را به کاربران جهانی بفروشیم. این کنسول بازی همچنان با فروش قابل ملاحظه در بازار جهانی پیش می‌رود».

البته گزارش این مرکز تحقیقاتی نشان داد دو کنسول بازی PS4 و Xbox One در مقایسه با مدل‌های قبلی خود وضعیت بهتری دارند. پس از گذشت ۲۵ ماه از زمان ورود این دو محصول به بازار جهانی، فروش دو کنسول PS4‌ و Xbox One روی هم رفته ۴۷ درصد بیشتر از مجموع فروش PS3 و Xbox 360 در ۲۵ ماه نخست ورود به بازار بوده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا