رمز موفقیت فریدن حفظ وحدت

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه داران در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در حرم امامزادگان ابراهیم (ع) و عبدالله (ع) شهرستان فریدن به پشت تریبون رفت و بیان کرد: امروز شما می بینید دشمنی که می خواست پرچم امام حسین(ع) نباشد چگونه با حضور زائرین در کربلا …

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه داران در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در حرم امامزادگان ابراهیم (ع) و عبدالله (ع) شهرستان فریدن به پشت تریبون رفت و بیان کرد: امروز شما می بینید دشمنی که می خواست پرچم امام حسین(ع) نباشد چگونه با حضور زائرین در کربلا خوار و ذلیل شده است و امروز ما دیدیم کمر استکبار، هم پیمانش و نوکرانش با حضور زائرین در پیاده روی بزرگ اربعین چگونه شکست.

وی این پیاده روی را نشانه ولایت مداری دانست، اعلام کرد: این تجمع بزرگ اربعین در کربلا و کشورهای مسلمان به دشمن نشان داد که مسلمانان با هم همدل و یک صدا هستند و این ولایتمداری آنها به شکست دشمنان جهان اسلام بدل خواهد شد.

نماینده ولایت فقیه در شهرستان فریدن، حفظ وحدت و یک دلی را با محوریت ولایت فقیه مطلقه و راه امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: مردم شهرستان فریدن با حفظ وحدت می توانند راه توسعه و شکوفایی را طی کنند و به موفقیت های بسیاری برسند.

امام جمعه داران ادامه داد: ما با امام حسین(ع) در کنار ضریح فرزندان امام موسی ابن جعفر (ع) بیعت می کنیم که تا آخرین قطره ی خون پای دین و ایمان خود به ایستیم و به هیچ دشمنی اجازه ندهیم که به آرمانها و ارزش هایمان کوچکترین دست اندازی داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی حرم امامزادگان ابراهیم (ع) و عبدالله (ع) را پایگاه بزرگ فرهنگی فریدن نامید و گفت: ما باید سعی خود را در آباد سازی این پایگاه فرهنگی انجام دهیم و در سالهای آینده شاهد حضور تمام مردم شهرها و روستاهای این منطقه در تجمع بزرگ اربعین باشیم.

وی در بخش پایانی صحبت های خود از حضور گسترده و با شکوه مردم و مسوولان این شهرستان در پیاده روی اربعین تشکر کرد و گفت: از ناحیه مقاومت بسیج فریدن و بسیجیان که بانی چنین برنامه پر بار و معنوی شدند سپاسگزاریم و ان شاالله در سالهای آینده نیز شاهد تداوم و اجرای با شکوه تر این برنامه باشیم.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا