PlayStation 4 قدرتمندتر شد

به گزارش موبنا، در حالی که هیچ یک از قطعات سخت‌افزاری این کنسول بازی تغییر نکرده است، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که سونی یک هسته پردازشگر هفتم که در این دستگاه قفل شده بود، آزاد شده است تا کاربران بتوانند با توان بیشتر از این محصول استفاده کنند. کنسول بازی PlayStation 4 تاکنون …

به گزارش موبنا، در حالی که هیچ یک از قطعات سخت‌افزاری این کنسول بازی تغییر نکرده است، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که سونی یک هسته پردازشگر هفتم که در این دستگاه قفل شده بود، آزاد شده است تا کاربران بتوانند با توان بیشتر از این محصول استفاده کنند.

کنسول بازی PlayStation 4 تاکنون شش هسته پردازشگر از تراشه هشت هسته‌ای خود را مورد استفاده قرار می‌داد که این هسته‌ها بسته به نوع بازی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. دو هسته دیگر برای اجرای سیستم عامل مربوطه قفل شده بود.

شرکت ژاپنی سونی این اقدام را انجام داده بود تا مطمئن شود کنسول بازی آن در هر شرایط به خوبی ایفای نقش می‌کند و نیاز کاربران را برای اجرای انواع مختلف بازی‌ها برآورده می‌سازد.

ولی هم‌اکنون شرایط تغییر کرده است و سونی به این نتیجه رسیده که کاربران برای استفاده از PlayStation 4 به یک هسته دیگر هم نیاز دارند. به همین دلیل هسته هفتم برای کاربران باز شده است تا تنها یک هسته پردازشگر برای اجرای سیستم عامل PS4 مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت سونی هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد اقدام مذکور منتشر نکرده است. با این وجود کارشناسان باز شدن قفل هسته هفتم پردازنده مرکزی PlayStation 4 برای کاربران جهانی را تایید کردند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا