به‌روزرسانی تبلت Nexus 7 گوگل در سال ۲۰۱۶

به گزارش موبنا، منابع آگاه می‌گویند این شانس وجود دارد که رایانه لوحی بعدی گوگل در شرکت چینی هوواوی به تولید برسد که البته در این زمینه هنوز خبر قطعی منتشر نشده است. شرکت گوگل هنوز تصمیم نهایی خود برای واگذاری فرآیند تولید Nexus 7 به هوواوی را اتخاذ نکرده است.این در حالی است که …

به گزارش موبنا، منابع آگاه می‌گویند این شانس وجود دارد که رایانه لوحی بعدی گوگل در شرکت چینی هوواوی به تولید برسد که البته در این زمینه هنوز خبر قطعی منتشر نشده است.

شرکت گوگل هنوز تصمیم نهایی خود برای واگذاری فرآیند تولید Nexus 7 به هوواوی را اتخاذ نکرده است.این در حالی است که منابع آگاه می‌گویند هوواوی بر اساس قراردادهای خود طی سال‌های آتی به همکاری با گوگل ادامه می‌دهد.

البته باید توجه داشت که طبق معمول این اخبار را منابع آگاه منتشر کردند و هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه ارایه نشده است. این اطلاعات روی شبکه اجتماعی چینی Weibo ارایه شده است و دو شرکت گوگل و هوواوی بیانیه‌ای در این زمینه ارایه نداده‌اند.

بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های صورت گرفته،‌هوواوی هم‌اکنون سومین تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود و از نظر تعداد گوشی‌های عرضه شده، عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی در چین را هم دارد.

ورود هوواوی به بازار غرب با تولید گوشی هوشمند Nexus 6P گوگل قوت گرفت. این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد که البته مانند دیگر محصولات چینی کیفیت چندان قابل قبولی نداشت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا