مجلس دهم باید با اکثریت اصلاح‌طلبان شکل بگیرد

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه یکی از افتخارات من این است که در استان سمنان، به عنوان زادگاه رئیس دولت تدبیر و امید هستم، تصریح کرد: مجلس دهم باید با اکثریت اصلاح‌طلبان شکل بگیرد. منطقه سمنان، مصطفی کواکبیان در نشست روابط عمومی‌های استان سمنان با تأکید بر اینکه در مجلس آینده باید شاهد حضور …

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه یکی از افتخارات من این است که در استان سمنان، به عنوان زادگاه رئیس دولت تدبیر و امید هستم، تصریح کرد: مجلس دهم باید با اکثریت اصلاح‌طلبان شکل بگیرد.

منطقه سمنان، مصطفی کواکبیان در نشست روابط عمومی‌های استان سمنان با تأکید بر اینکه در مجلس آینده باید شاهد حضور اکثریت اصلاح‌طلبان باشیم، افزود: اگر این اکثریت به وجود آید در مجلس شورای اسلامی دور بعد حضور خواهم داشت و در غیر این صورت صلاح نمی‌دانم در دور بعد شرکت کنم.

وی با تأکید بر اینکه ما باید امید مردم و امید در جامعه را افزایش بدهیم، گفت: اگر گاهی از اوقات شمشیر را از رو بکشیم، هیچ تأثیری ندارد و این انتقاد نیست.

رئیس خانه مطبوعات کشور با تأکید بر اینکه باید واقعیت‌های موجود را بیان کنیم، ادامه داد: در این فضای حساس و در حالی که امید و نشاط در جامعه در حال افزایش است، باید از ارائه آمار نادرست، خلاف واقعیت و نادرست پرهیز کنیم، تبیین واقعیت‌های موجود، یک وظیفه اصلی و مهم است که باید مورد تأکید قرار گیرد.

کواکبیان، روراستی با مردم، صداقت و شفافیت را سه رمز موفقیت عنوان کرد و گفت: من معتقدم رمز موفقیت همه دولت‌ها در این سه رکن اصلی، یعنی، روراستی، صداقت و شفافیت است.

وی اضافه کرد: امروز منشاء همه فساد‌های مالی در این است که مسوولین کشور با یکدیگر رودربایستی داشتند و همین باعث شد که صداقت و شفافیت از بین برود و بسیاری از افراد از همین وضعیت سوء استفاده‌ها کردند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در ادامه سخنان خود با اشاره به ارائه طرح تحقیق و تفحص از پرونده معاون اول رئیس جمهور سابق کشورمان به هیئت رئیسه مجلس مجلس هشتم، گفت: تمام تلاش من این بود که شفافیت و صداقت و روراستی با مردم شکل بگیرد.

کواکبیان ادامه داد:اگر امروز نگذاریم یک فساد مالی به وجود آید، فردا برای افشای آن کاسه چه کنم دست نمی‌گیریم، و به دلیل رودربایستی ترس از افشا شدن آن نخواهیم داشت، اگر امروز جلوی فساد را نگیریم و صداقت و شفافیت نداشته باشیم، فردای روز قیامت چگونه باید جواب امام و شهدا را بدهیم.

دکمه بازگشت به بالا