توقف رشد بهای دلار آزاد

به گزارش سایت طلا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز در بهای ۹۱۳ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز دوشنبه ۲ هزار تومان کاهش داشته است. بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای ۱۷عیار نیز امروز با کاهش ۹۰۰ تومانی ۴۰۴ هزار و ۷۰۰ تومان داد و …

به گزارش سایت طلا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز در بهای ۹۱۳ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز دوشنبه ۲ هزار تومان کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای ۱۷عیار نیز امروز با کاهش ۹۰۰ تومانی ۴۰۴ هزار و ۷۰۰ تومان داد و ستد شد. هرگرم طلای ۱۸ عیار بدون اجرت نیز ۹۳ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورده که نسبت به روز دوشنبه افت۲۰۰ تومانی را از خود نشان می دهد.

گزارش سایت طلا حاکیست، قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۴۶۲، ۲۵۰ و ۱۶۶ هزار تومان معامله شده است.

قیمت ربع سکه امروز ۳ هزار تومان بالا رفته اما نرخ نیم سکه و سکه گرمی ثابت باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با کاهش ۱۳ تومانی ۳۵۴۴ تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با افت ۱۰ تومانی به ۳۸۴۸ تومان رسیده و هر درهم ۹۷۰ تومان معامله می شود.
و اما در بازار جهانی قوت گرفتن احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا قبل از پایان سال موجب شد تا قیمت طلا امروز در نزدیکی پایین ترین رقم ۳ ماه اخیر باقی بماند و در محدوده۱۰۸۷ دلار و ۵۰ سنت معامله شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا