Nexus 5X وارد اروپا شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند در اروپا گران‌تر از دیگر کشورهای جهان فروخته می‌شود. مدل ۱۶ گیگابایتی گوشی هوشمند Nexus 5X که در شرکت ال‌جی ساخته شده است ۴۷۹ یورو (۵۲۷ دلار) قیمت دارد و این در حالی است که مدل ۳۲ گیگابایتی آن هم با قیمت ۵۲۹ یورو (۵۸۲ دلار) فروخته می‌شود. این …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند در اروپا گران‌تر از دیگر کشورهای جهان فروخته می‌شود. مدل ۱۶ گیگابایتی گوشی هوشمند Nexus 5X که در شرکت ال‌جی ساخته شده است ۴۷۹ یورو (۵۲۷ دلار) قیمت دارد و این در حالی است که مدل ۳۲ گیگابایتی آن هم با قیمت ۵۲۹ یورو (۵۸۲ دلار) فروخته می‌شود.

این گوشی هوشمند در کشور آمریکا قیمت ارزان‌تری دارد و به عنوان مثال مدل ۱۶ گیگابایتی آن به قیمت ۳۸۰ دلار به فروش می‌رسود. علاوه بر این، در منطقه اروپا کاربران هدیه ۵۰ دلاری برای خرید رایگان از فروشگاه Play Store گوگل در دوره زمانی ۹۰ روز را هم دریافت نمی‌کنند.

با این وجود گفته شده است کاربرانی که در کشورهای اسپانیا،‌ ایتالیا، آلمان و فرانسه این گوشی هوشمند را خریداری کنند، یک دستگاه Chromecast را هم به صورت رایگان در اختیار می‌گیرند.

در خبرها آماده است که اروپایی‌ها از تاریخ ۹ نوامبر می‌توانند به صورت فیزیکی این گوشی هوشمند را در فروشگاه‌های سراسر اروپا خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا