قرعه سخت شاگردان طلایی در روز دوم مسابقات جوانان جهان

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، مراسم وزن‌کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، عصر امروز (شنبه) به وقت محلی در شهر سالوادور داباهیا برزیل برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت حریفان خود از ساعت ۱۷:۳۰ عصر فردا (یکشنبه) به وقت تهران به مصاف رقبای خود خواهند رفت. در …

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، مراسم وزن‌کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، عصر امروز (شنبه) به وقت محلی در شهر سالوادور داباهیا برزیل برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت حریفان خود از ساعت ۱۷:۳۰ عصر فردا (یکشنبه) به وقت تهران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۹ نفر به روی باسکول رفته‌‌اند، محمد نامجو مطلق در دور نخست با یرسون هنائو از شیلی مبارزه می کند، وی در صورت برتری در دور دوم با ویکتوراز آلمان مسابقه می‌دهد. کشتی‌گیران آذربایجان، ترکیه، قزاقستان و روسیه در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم جمال عبادی در دور اول به مصاف باکنچادزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در مسابقه دوم با برنده دیدار پتروف از بلغارستان و بارویس از هندوراس پیکار می‌کند. در این وزن ۲۶ کشتی‌گیر حضور دارند و آزادکاران روسیه، ازبکستان و هند با عبادی هم گروه هستند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر به روی باسکول رفتند، مجتبی گلیج در مبارزه اول به مصاف ایرادلی متستوری از گرجستان می رود و در صورت پیروزی در مبارزه دوم با برنده دیدار ستیز از ترکیه و ماگومد رسول گاجی ماگومدوف از آذربایجان مسابقه می دهد. کشتی گیران اوکراین، روسیه، ارمنستان و آمریکا نیز در گروه گلیج هستند.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امین طاهری در دور نخست با تایلی یاماموتو از ژاپن مبارزه می کند و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کریستوف از روسیه و اوشاینی کومار از هند روبرو خواهد شد. در این وزن ۱۴ کشتی گیر حضور دارند و نمایندگان ترکیه و بلاروس نیز در گروه حسینی هستند.

چهار آزادکار وزن اول کشورمان نیز که موفق به حضور در فینال شده اند تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا