پیروزی چلسی مقابل PSG در ضربات پنالتی

به گزار ش “ورزش سه”، دو تیم که در چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر رفته بودند و پی اس جی موفق به حذف چلسی شده بود، حال بار دیگر در دیداری تدارکاتی باید به مصاف یکدیگر بروند. بازی را پی اس جی بهتر شروع کرد و حملات خوبی ترتیب داد تا اینکه در دقیقه ۲۵، زلاتان …


به گزار ش “ورزش سه”، دو تیم که در چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر رفته بودند و پی اس جی موفق به حذف چلسی شده بود، حال بار دیگر در دیداری تدارکاتی باید به مصاف یکدیگر بروند. بازی را پی اس جی بهتر شروع کرد و حملات خوبی ترتیب داد تا اینکه در دقیقه ۲۵، زلاتان ابراهیموویچ موفق شد پی اس جی را پیش بیندازد.

در ادامه تا پایان نیمه اول، بازی پایاپایی مشاهدهد شد. در شروع نیمه دوم، چلسی که برای به تساوی کشاندن به میدان آمد، فشار حملات خود را بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه ۶۵ توسط ویکتور موزس به گل رسید. در ادامه دو تیم نتوانستند کار خاصی انجام دهند و کار به پنالتی ها کشید. ۵ پنالتی اول به ثمر رسید تا اینکه تیاگو سیلوا پنالتی اش را از دست داد و خود کورتوا، با به ثمر رساندن پنالتی بعد، باعث پیروزی چلسی شد.

بدین ترتیب شاگردان مورینیو در دومین دیدار تدارکاتی خود پس از شکست مقابل نیویورک ردبولز، موفق به کسب پیروزی مقابل قهرمان فرانسه شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا