طوفان تهران را درنوردید

هادی رحمتی، مدیرکل بحران استان تهران در گفت‌وگویی در این‌باره گفت: روز گذشته سازمان هواشناسی وقوع گردو خاک و وزش باد را پیش‌بینی کرده بود اما چیزی از سرعت آن به ما اعلام نکرده بود و ما نیز این موضوع را به اطلاع دستگاه‌های مربوطه رساندیم. وی با اشاره به طوفان شدید توام با گردو …

هادی رحمتی، مدیرکل بحران استان تهران در گفت‌وگویی در این‌باره گفت: روز گذشته سازمان هواشناسی وقوع گردو خاک و وزش باد را پیش‌بینی کرده بود اما چیزی از سرعت آن به ما اعلام نکرده بود و ما نیز این موضوع را به اطلاع دستگاه‌های مربوطه رساندیم.

وی با اشاره به طوفان شدید توام با گردو غباری حوالی ساعت ۱۹ امروز تهران و شهرستان های غربی استان را در نوردیده بود، نیز گفت: در پیگیری‌های که انجام دادیم این باد بین ۷۵ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و منشا آن نیز از استان البرز بوده است که پس از عبور از شهرستان های شهریار، ملارد، رباط کریم و اسلامشهر به تهران رسیده است.

رحمتی افزود: در همین راستا به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی اعم از شهرداری، اورژانس، آتش‌نشانی و … اعلام آماده باش کرده ایم و این دستگاه‌ها هم اکنون در آماده باش هستند، ضمن اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها این طوفان با بارش رگبار همراه خواهد بود واز این نظر در کاهش گردو غبار هوا موثر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا