عرضه گسترده گوشی های هوآوی در بازار

به گزارش خبرنگار موبنا، مدتی است که میزان نمایش گوشی های بدون گارانتی هوآوی در بازار تلفن همراه کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است. یکی از فروشندگان موبایل در این باره افزود: عرضه و تقاضای بالای گوشی های هوآوی در سطح بازار موبایل باعث شده تا بازار این کالای چینی گرم و پررونق تر …

به گزارش خبرنگار موبنا، مدتی است که میزان نمایش گوشی های بدون گارانتی هوآوی در بازار تلفن همراه کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است.
یکی از فروشندگان موبایل در این باره افزود: عرضه و تقاضای بالای گوشی های هوآوی در سطح بازار موبایل باعث شده تا بازار این کالای چینی گرم و پررونق تر از سایر برندهای موبایلی سپری شود.
وی افزود: تنوع بالای گوشی های هوآوی با میانگین قیمت ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی باعث شده تا مشتریان این رنج قیمت گوشی موبایل، برند هوآوی را نسبت به سایر برندها ترجیح دهند.
در همین حال سایر دست اندرکاران این حوزه بر این باورند که به دلیل اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار با بدون گارانتی این برند چینی باعث شده تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید نمونه های بدون گارانتی داشته باشند.
آنها معتقدند فروش بالای گوشی های بدون گارانتی رسمی باعث شده تا بیشتر فروشگاه های موبایل اقدام به عرضه نمونه های بدون گارانتی گوشی های هوآوی دربازار کنند.
از جمله گوشی های هوآوی پرفروش موجود در بازار می توان به Y625 ، Y600، Y550 ، Y530 ، y520 ، Y511 ، S8 ، G740، g730 ، G630 ، G620s ، G620 ، G615 ، G610 ، G6 و G525 اشاره کرد.
تمامی گوشی های فوق با گارانتی متفرقه و غیر رسمی با میانگین قیمت ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی در سطح بازار موبایل تهران عرضه می شوند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا