آنر ۹۰ و ۹۰ پرو با نمایشگر خمیده و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

این گوشی‌های هوشمند به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده‌اند.

موبنا – آنر از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش در چین رونمایی کرد: آنر ۹۰ و ۹۰ پرو. این گوشی‌های آنر به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 مجهز شده‌اند و در نسخه پایه به‌ترتیب قیمتی کمتر از ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار دارند.

آنر این گوشی‌های هوشمندش را به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر خمیده مجهز کرده است و در بازار جهانی با سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) به فروش می‌رسند.

مشخصات آنر ۹۰ پرو

مدل پرو این خانواده به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نمایشگر امولد ۱۰ بیتی ۶.۷۸ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR و حداکثر روشنایی بالاتر از ۱۰۰ نیت مجهز شده است. در بالای نمایشگر یک برش کپسولی‌شکل به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

پیشرفت بزرگ این گوشی هوشمند به دوربین اصلی‌اش مربوط می‌شود که حالا یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و اندازه سنسور ۱/۱.۴ اینچ است. در حالت عادی اندازه پیکسل این سنسور برابر ۰.۵۶ میکرومتر است که با ترکیب ۱۶ پیکسل در ۱ پیکسل، به ۲.۲۴ میکرومتر می‌رسد.

مشخصات آنر 90 پرو

روی پنل پشتی این دستگاه دو ماژول جداگانه برای میزبانی دوربین به چشم می‌خورد. بنابراین در کنار دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۳۲ مگاپیکسلی پرتره با لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال ۲.۵ برابری روبه‌رو هستیم.

وظیفه تأمین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicUI 7.1 از راه می‌رسد و همچنین از اسپیکر استریو و فناوری GPU Turbo X بهره می‌برد.

مشخصات آنر ۹۰

آنر در نسخه استاندارد گوشی جدیدش از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده کرده است. همچنین این دستگاه به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۶۴۴ در ۱۲۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت دارد.

این دستگاه برخلاف برادرش تنها یک دوربین سلفی، آن‌هم ۵۰ مگاپیکسلی دارد. روی پنل پشتی این دستگاه هم دو ماژول به چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش ۲۰۰ مگاپیکسلی است. آنر ۵۰ همچنین به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است و خبری دوربین تله‌فوتو یا لرزشگیر اپتیکال در آن نیست.

مشخصات آنر 90

این گوشی هوشمند هم باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد، اما تنها از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر ۹۰ مانند آنر ۹۰ پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت آنر ۹۰ و ۹۰ پرو

قیمت آنر 90 و 90 پرو

آنر ۹۰ در نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۵۵ دلار قیمت دارد و در بالاترین نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۴۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

آنر ۹۰ پرو در نسخه پایه به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و با قیمت ۴۶۵ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بالاترین نسخه این گوشی هوشمند هم ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا