نگاهی به گوشی پرفروش دوسیمکارته هوآوی

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی که از مزایای همچون پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان، بدنه‌ای فلزی، نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی با کیفیت HD، دوربین اصلی و سلفی باکیفیت،دو گیگابایت حافظه‌ی رم،رابط کاربری بهبود یافته با پشتیبانی از اینترنت پرسرعت توانسته تقاضای بالایی از مشتریان این برند چینی را از آن خود کند. …

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی که از مزایای همچون پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان، بدنه‌ای فلزی، نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی با کیفیت HD، دوربین اصلی و سلفی باکیفیت،دو گیگابایت حافظه‌ی رم،رابط کاربری بهبود یافته با پشتیبانی از اینترنت پرسرعت توانسته تقاضای بالایی از مشتریان این برند چینی را از آن خود کند.
گوشی هوآوی مدل Ascend G7 که ۱۶۵ گرم وزن دارد در ابعاد ۷.۶ × ۷۷.۳ × ۱۵۳.۵ میلی‌متری طراحی و تولید شده است.
نمای جلو‌ی گوشی کاملا از جنس شیشه ‌است و حاشیه‌ شیشه‌ای گوشی هم که از لبه‌ی نمایش‌گر تا لبه‌ی گوشی ادامه پیدا کرده، اندازه‌ی مناسبی ‌دارد.
بدنه و لبه‌های اسند G7 فلزی است و تنها دو نوار پلاستیکی در لبه‌های بالا و پایین قاب پشتی به‌چشم می‌خورد.
استفاده از لبه‌های پلاستیکی در این گوشی بی‌دلیل نبوده و به‌‌منظور تعبیه‌ی آنتن و بقیه‌ی بخش‌های ضروری سخت‌افزاری است.
در قسمت بالای قاب پشتی و روی نوار پلاستیکی دوربین برجسته‌ی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه یک فلاش LED (در مرکز نوار) به‌چشم می‌خورد.
هوآوی اسند G7 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با درجه‌ی دیافراگم F2.0 بر روی قاب پشتی بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌هایی با حداکثر کیفیت ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ پیکسل را ثبت کند.
دوربین این گوشی مثل P7 از لنز نسل چهارم BSI شرکت سونی بهره می‌برد که می‌تواند تا حد زیادی نویز تصاویر را کم کند.
در مجموع دوربین اصلی این گوشی عملکرد مطلوبی دارد و در شرایط نوری ضعیف هم عکس‌های مناسبی ثبت کند؛ اما روشنایی عکس‌های گرفته شده در نور روز، زیادتر از استانداردهای نرمال است.
قابلیت “ثبت لبخند” (Capture Smiles) این گوشی می‌تواند با تشخیص لبخند، به‌شکل خودکار عکس بگیرد و هم‌چنین کاربر می‌تواند تنها با فشردن کلید کم یا زیاد کردن صدا، لحظه‌ی مورد نظرش را ثبت کند.
دوربین ۵ مگاپیکسلی هم بر روی قاب جلویی گوشی درنظر گرفته شده که می‌تواند عکس‌های سلفی خوبی ثبت کند.
علاوه بر این‌ها کاربران می‌توانند با حداکثر کیفیت HD ویدیو ضبط کنند و یا مکالمه‌ی تصویری انجام دهند.
گوشی هوآوی مدل Ascend G7 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با تکنولوژی IPS و وضوح تصویر نمایش‌گر این گوشی ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است.
اکثر رنگ‌های به‌نمایش درآمده در G7 زنده و پویا هستند؛ اما رنگ‌های سفید و زرد از روشنایی مطلوبی برخوردار نیستند.
از طرفی در زوایای دید این نمایش‌گر مشکلی دیده نمی‌شود و کاربران می‌توانند به راحتی بازی‌های اکشن‌ را با این گوشی انجام دهند.
هوآوی اسند G7 گوشی قدرتمندی به‌نظر می‌رسد چرا که یک چیپ ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex A53 (با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز) در این گوشی تعبیه شده است.
همچنین دو گیگابایت حافظه‌ رم برای این گوشی ‌درنظر گرفته شده است و این در حالی است که حافظه‌ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایتی است و کاربران می‌توانند با افزودن کارت حافظه‌ی جانبی MicroSD (تا ۳۲ گیگابایت) نسبت به افزایش حافظه‌ی این گوشی اقدام کنند.
باتری Huawei Ascend G7 Dual SIM باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است که زیر قاب پشتی اسند G7 قرار گرفته و کاربر نمی‌توان آن را تعویض کند.
شارژ این باتری ‌در کاربری‌های معمولی و نه‌چندان سنگین، مثل مشاهده‌ی فایل‌های ویدیویی، بیش از یک روز دوام می‌آورد. همچنین هوآوی ادعا کرده که با فعال کردن حالت «ذخیره‌ی انرژی» Energy Saving)، G7) می‌تواند تنها با ۱۰ درصد شارژ، بیش از ۲۴ ساعت در حالت آماده به‌کار باشد.
گوشی Huawei Ascend G7 Dual SIM با قیمت زیر ۹۰۰ هزار تومانی و برخورداری از امکانات بالا توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا