تعرفه جدید تلفن اینترنتی ازسوی شرکت زیرساخت پیشنهاد شد

به گزارش سازمان خبری موبنا ، روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد :این پیشنهاد درکمیسیون تنظیم مقررات روز ۱۸ مردادماه سال جاری تصویب و در نهم شهریورماه به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد.اجرایی شدن  این مصوبه نیازمند تعیین راهکارمالی- اداری و  تنظیم الحاقیه درقرارداد بین شرکت ارتباطات زیرساخت و سه پیمانکار مربوط به voip  …

به گزارش سازمان خبری موبنا ، روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد :این پیشنهاد درکمیسیون تنظیم مقررات روز ۱۸ مردادماه سال جاری تصویب و در نهم شهریورماه به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد.
اجرایی شدن  این مصوبه نیازمند تعیین راهکارمالی- اداری و  تنظیم الحاقیه درقرارداد بین شرکت ارتباطات زیرساخت و سه پیمانکار مربوط به voip  است  و هم اکنون تدوین الحاقیه قرارداد دردستورکار این شرکت قرار دارد.
مبنای اعمال تعرفه ۱۰۰ ریالی voip  هجدهم مردادماه که تاریخ تصویب این مصوبه است،خواهد بود و شرکت ارتباطات زیرساخت در تعاملات مالی خود با سه پیمانکار ارتباطات بین الملل از تاریخ یاد شده این رقم را در محاسبات مالی مبنا قرار می دهد.
روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است که جای تأسف دارد که نظام صنفی رایانه ای بدون آگاهی از روال اجرایی شدن این مصوبه ، اقدام به اطلاع رسانی نادرست می کند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا