تی موبایل و اورنج انگلیس با هم ادغام می شوند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تلگراف کو” ،  دوشرکت یاد شده یک شرکت سوم را با سهم مساوی ۵۰ درصد تاسیس می کنند.در این شرکت جدید نام برند تی موبایل و اورنج همچنان باقی می ماند.ظاهرا تنها موردی که برای این دوشرکت تغییر می کند ، ادغام شبکه های سرویس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تلگراف کو” ،  دوشرکت یاد شده یک شرکت سوم را با سهم مساوی ۵۰ درصد تاسیس می کنند.
در این شرکت جدید نام برند تی موبایل و اورنج همچنان باقی می ماند.
ظاهرا تنها موردی که برای این دوشرکت تغییر می کند ، ادغام شبکه های سرویس دهی آنها می باشد که بعنوان یک شبکه واحد بعنوان یک نهاد مستقل ، فعالیت می کند.
با این اقدام شرکت های یاد شده ،  تعداد کاربران شرکت مشترک وتازه تاسیس به ۳۰ میلیون نفر می رسد که این تعداد ۳۷ درصد کاربران بازار انگلیس هستند.
پس از شرکت یاد شده ، شرکت اپراتوری O2 دومین اپراتور بزرگ انگلیس با دراختیار داشتن ۲۷ درصد سهم بازار و شرکت ووافون (  Vodafone) با سهم ۲۵ درصدی در رتبه سوم قرار دارند.
انتظار می رود با ادغام دوشرکت یاد شده تاسیس شرکت مشترک ، میزان پوشش دهی سرویس اپراتوری افزایش یافته و به روز شدن زیرساخت های  شبکه وابسته به آن نیز سریعتر انجام شود.
با اینحال ، سووالی مطرح شده این است که دراین میان تکلیف شرکت ۳ که درحال حاضر با شبکه تی موبایل شراکت دارد ، چه خواهد شد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا