معرفی گوشی GD330 ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۰۲ گرمی در ابعاد ۷/۱۰۲ در ۹/۱۱ در ۸/۵۰ میلیمتر ساخته شده است.دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، نمایش گرافیکی ۲.۲ اینچی از نوع TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ و حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی از ویژگی های اصلی این مدل ال جی به شمار می …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۰۲ گرمی در ابعاد ۷/۱۰۲ در ۹/۱۱ در ۸/۵۰ میلیمتر ساخته شده است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، نمایش گرافیکی ۲.۲ اینچی از نوع TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ و حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی از ویژگی های اصلی این مدل ال جی به شمار می آید.
کلیدهای جهت نمای حساس به لمس این گوشی ، در مقابل دستور کاربر، عکس العمل سریع نشان می دهد. حسگر نور به کار رفته در مدل فوق محیط خارجی را تجزیه و تحلیل کرده و نور صفحه نمایش را تنظیم می کند که با این کار ۳۰درصد انرژی را ذخیره می کند و باعث می شود که در مکان های تاریک، چشمان کاربر هم اذیت نشود.
گوشی GD330 ال جی  قابلیت پخش فایل هایی  با فرمت های AAc+, AAC, MP3 WAV, MPEG4 3gp  را دارد.
همچنین حافظه داخلی مدل فوق توسط مموری کارت microSD TransFlash تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
این مدل امکان پشتیبانی از رادیو FM را هم دارد تا جدیدترین خبرها را از طریق گوشی خود و در هر کجا و هر زمانی که خواستید، بشنوید.
گوشی GD330 ال جی  از مرورگرهای اینترنت WAP 2.0 و xHTML پشتیبانی می کند.
پیام نگاری GD330، قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی، پیام تصویری و ایمیل را دارد و مجهز به سیستم پیش بینی کلمه T9 هم هست.
مدل فوق از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 MHz پشتیبانی می کند.
باتری این گوشی یون لیتیوم استاندارد است که از توان ۸۰۰ میلی آمپری برخوردار است و در حالت مکالمه مداوم ۵ ساعت دوام می آورد.
از دیگر ویژگی های گوشی ال جی، GD330، می توان به درگاه بلوتوث (نسخه ی ۲.۰) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه ی ۲)، قابلیت تماس صوتی، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک و MP3، بازی های قابل دانلود، و هشدار لرزشی آن اشاره کرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا