شرکت های کره ای سامسونگ و ال جی گوشی های جدید عرضه می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل واک ، شرکت سامسونگ ۳ گوشی و شرکت ال جی یک گوشی جدید را برای عرضه به بازار معرفی کردند.” سامسونگ الکترونیک” ( Samsung ) گوشی تلفن همراه جدید با نام مدل Samsung S5500E Lydford  به بازار عرضه می کند. گوشی یاد شده به شکل کشویی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل واک ، شرکت سامسونگ ۳ گوشی و شرکت ال جی یک گوشی جدید را برای عرضه به بازار معرفی کردند.
” سامسونگ الکترونیک” ( Samsung ) گوشی تلفن همراه جدید با نام مدل Samsung S5500E Lydford  به بازار عرضه می کند.
 گوشی یاد شده به شکل کشویی طراحی وساخته شده و با قاب زیبا و تجاری به رنگ آبی عرضه می شود.
 یکی از مزیت های این گوشی جدید سامسونگ نسبت به دیگر گوشی ها ، به صدا درآمدن آلارم یا زنگ در مواقعی است که باتری زیر قرارداده گوشی ، بطور کامل شارژ می شود.
قابلیت یاد شده درنظر کاربران مزیتی شاخص به شمار می آید چون علاوه بر اینکه از زیر شارژ ماندن باتری به مدت طولانی  که سبب صدمه رسیدن به باتری و کوتاه شدن عمر مفید آن میشود ، در میزان استفاده از انرژی که امروزه بهای بالایی دارد ؛  نیز صرفه جویی خواهد شد.
گوشی تلفن همراه Samsung S5500E Lydford دارای قابلیت ها و کارآیی های گوناگون از جمله صفحه نمایش ۲.۲ اینچی QWVGA ، دوربین ۳ مگاپیکسلی و صفحه کلید کشویی است.
جزییات بیشتر درباره این گوشی از جمله قیمت فروش و زمان عرضه به بازار ، اعلام نشده است.

سامسونگ همچنین دو گوشی جدید با برند ” آرمانی ” (Armani) به بازار عرضه می کند.
این گوشی های جدید سامسونگ که به شکل کشویی طراحی وساخته شده اند ،  با نام مد ل های Samsung W820 و Samsung W8200 معرفی شده اند.
گوشی تلفن همراه یاد شده  سامسونگ مدل W820 دارای قابلیت ها  سیستم های گونا گون از جمله سیستم عامل ویندوز موبایل ، صفحه نمایش AMOLED لمسی WVGA ، د وربین ۵ مگاپیکسلی ، پشتیبانی شبکه پرسرعت انتقال دیتا HSDPA ، بلوتوث و تیونر T-DMB است.
روی این گوشی آرم یا لوگوی Armani طراحی وحک شده است.
گفته شده است این گوشی در بازار کره جنوبی عرضه و توسط شرکت های اپراتوری KTF  و SKT سرویس دهی خواهد شد.
مشخصات گوشی مد ل Samsung W8200 دراین خبر ذکر نشده است.
قیمت فروش وزمان دقیق عرضه این گوشی به بازار اعلام نشده است.
ال جی گوشی اندروید را د ر نمایشگاه برلین معرفی کرد

شرکت کره ای ” ال جی الکترونیک” ( LG ) گوشی تلفن همرا جدید دارای سیستم عامل اندروید گوگل را در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد.
این گوشی با نام مدل LG Etna معرفی شده است.
اگرچه این گوشی ساخت شرکت ال جی الکترونیک است ولی در غرفه شرکت Vodafone در نمایشگاه IFA Berlin  به نمایش گذاشته شده است.
گوشی تلفن همراه LG Etna  دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون است که بطور خلاصه به چند نمونه از آنها از جمله ، صفحه نمایش ۳ اینچی ،دوربین ۵ مگاپیکسلی ، صفحه کلید کامل و کشویی مدل QWERTY ، بلوتوث و پورت یو اس بی اشاره شده است.
جزییات بیشتر درباره این گوشی از جمله قیمت فروش وزمان دقیق عرضه به بازار ، اعلام نشده است.
نمایشگاه IFA Berlin (Internationale Funkausstellung Berlin)  که با نام  “نمایشگاه بین المللی رادیو برلین” شناخته می شود ، یکی از پرسابقه ترین نمایشگاههایی که در آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه از سال ۱۹۲۶ تا سال ۱۹۳۹ میلادی بصورت سالانه برگزار می شد. از سال ۱۹۵۰  تاسال ۲۰۰۵ میلادی این نمایشگاه بصورت هردوسال یکبار برگزارشده و از ۲۰۰۵ به بعد مجددا بصورت سالانه برگزار می شود.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا