ساعت ۱۱ شب اوج مصرف اینترنت در آمریکا

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که در سال‌های گذشته، اوج وب‌گردی در آمریکا در ساعات روز بوده، تحقیقات نشان داده که ترافیک اینترنتی در ساعات روز حدود ۴ بعد از ظهر است که کاربران آمریکا در محل کار یا در مدرسه طی روزهای هفته ایجاد می‌کنند.فعالیت‌های آنلاین تا …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که در سال‌های گذشته، اوج وب‌گردی در آمریکا در ساعات روز بوده، تحقیقات نشان داده که ترافیک اینترنتی در ساعات روز حدود ۴ بعد از ظهر است که کاربران آمریکا در محل کار یا در مدرسه طی روزهای هفته ایجاد می‌کنند.
فعالیت‌های آنلاین تا زمانی که افراد از محل کار یا مدرسه به خانه بازگردند، به شدت افت می‌کند و از ساعت ۸ به بعد دوباره میزان مصرف اینترنت خانگی در آمریکا شروع به افزایش می‌کند و این شدت به طور بی‌سابقه‌ای حتی به نیمه شب هم می‌رسد. چنانچه بر اساس این تحقیقات، ترافیک اینترنت در ساعت ۲ بامداد دقیقا به اندازه ترافیک ساعت ۹ صبح یعنی زمانی است که افراد به سر کار رفته‌اند و از اینترنت برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند.
نکته جالب توجه آن است که اوج مصرف اینترنت در آمریکای شمالی دیرتر از اوج وب‌گردی در اروپا یعنی ساعت ۹ شب است.
این تحقیق از جمع‌آوری اطلاعات ترافیک اینترنتی که سرویس‌دهندگان اینترنت آمریکا به مرکز Chelmsford ارایه داده‌اند، انجام گرفته است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا