محدودیت اینترنت را دولت نهم برقرار نکرده بود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، دکتر محمد سلیمانی امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع خود و معارفه مهندس تقی پور وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نهضت به روز رسانی تلفن ثابت ظرف حدود ۲ سال در دوره ۴ سال اخیر وزارت ارتباطات به ثمر نشست. این در حالی بود که تلفن ثابت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، دکتر محمد سلیمانی امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع خود و معارفه مهندس تقی پور وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نهضت به روز رسانی تلفن ثابت ظرف حدود ۲ سال در دوره ۴ سال اخیر وزارت ارتباطات به ثمر نشست. این در حالی بود که تلفن ثابت در برخی نقاط تهران حدود یک میلیون تومان خرید و فروش می شد.
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود مشکلات شبکه تلفن همراه و پست بانک درگذشته اظهار داشت: طی سالهای اخیر شبکه تلفن همراه در دورترین نقاط کشور حضور جدی دارد و پست بانک نیز در روستاهای کشورخدمات ارائه می دهد. ضمن اینکه بهای فروش سیمکارت در ۴ سال گذشته به شدت افت کرد. سلیمانی برنامه ریزی را کلید موفقیت در مدیریت اجرایی دانست و گفت: برنامه ریزی درست و کنترل آنها توانست در ۴ سال گذشته کمک شایانی در حوزه ICT کند.
وی شبکه تلفن همراه، ثابت، اینترنت و رشد فزاینده آنها را از دستاوردهای مهم وزارت ارتباطات در دولت نهم بیان کرد و گفت: ۲۱ هزار بانک و باجه های بانکی به شبکه اینترنت کشور ملحق شد و  بسترهای خدمات الکترونیکی فراهم شده است.
وزیر سابق ارتباطات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال جاری را نقطه عطفی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و افزود: این اینتخابات عملکرد موفق ما را در این حوزه نشان داد.
وی با انتقاد از ارائه گزارش ناپخته درباره اینترنت به مقامات عالی و برقراری محدودیت سرعت اینترنت را از مواردی دانست که منجر به انتقادات شدید از وزارت ارتباطات و دولت نهم شده که این روند در دولت دهم نیز ادامه دارد.
۲۰/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا