چین قوانین جدیدی برای انتشار موسیقی آنلاین به تصویب رساند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، وب سایت های موسیقی آنلاین و موتورهای جستجوی خارجی که به کشور چین موسیقی عرضه می کنند و لینک هایی برای آهنگ ارایه می دهد باید از دولت چین مجوز بگیرند.در میان شرکت های بزرگ اینترنتی که …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، وب سایت های موسیقی آنلاین و موتورهای جستجوی خارجی که به کشور چین موسیقی عرضه می کنند و لینک هایی برای آهنگ ارایه می دهد باید از دولت چین مجوز بگیرند.
در میان شرکت های بزرگ اینترنتی که باید از این قوانین جدید تبعیت کنند گوگل،  Baidu و Alibaba با برند یاهو در چین کار می کنند.
وزارت فرهنگ چین اعلام کرده که اجرای این قوانین برای جلوگیری از انتشار محتواهای نادرست ضرورت دارد زیرا شمار زیادی از موسیقی های تصویب و تایید نشده به این کشور وارد می شوند و قوانین کپی رایت را نقض می کند، به این ترتیب نظارت بیشتری بر این کشور خواهد شد و بازار را کنترل خواهد کرد.
بر اساس این قوانین ارایه دهندگان موسیقی آنلاین باید به وزارت فرهنگ چین غزلیات هر آهنگ خارجی را ارایه دهند و آهنگ ها را به زبان چینی ترجمه کنند سپس به آنها مجوزی برای فروش و نشر آهنگ ها داده می شود.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا