اسوس دو سری کارت گرافیکی جدید عرضه کرد

به گزارش سازمان خبری موبنا، یکی از این مدلهای این کارت های گرافیک ASUS سری فورمولا است که با طراحی هیجان انگیز و هنر مهندسی سخت افزار به کار رفته در این محصول ضاهری متفاوت به خود گرفته است.این سری از کارتهای گرافیکی ازسیستم خنک کننده دوگانه سود می برند که موجب می شود تا …

به گزارش سازمان خبری موبنا، یکی از این مدلهای این کارت های گرافیک ASUS سری فورمولا است که با طراحی هیجان انگیز و هنر مهندسی سخت افزار به کار رفته در این محصول ضاهری متفاوت به خود گرفته است.
این سری از کارتهای گرافیکی ازسیستم خنک کننده دوگانه سود می برند که موجب می شود تا میزان کارایی کارت گرافیک درزمان انجام بازیهای کامپیوتری افزایش یابد.همچنین این امرباعث افزایش ۳۳درصدی میزان بازدهی عمل پراکنده سازی حرارات درمقایسه با کارت های گرافیک هم رده با برد یکسان می گردد. درکناراین ، کارت های گرافیک سری فورمولا به میزان ۱۲.۴دسی بل بی صداترازکارت های گرافیک معمولی با سیستم خنک کننده فن سینک می باشند .
درطراحی ظاهری این سری جدید ازکارت های گرافیک اسوس ازماشین های مسابقه ای الهام گرفته شده است که همین طراحی ظاهری با رعایت اصول علم ارگونومیک می تواند میزان گردش جریان هوا وانتقال حرارت از قطعات و پردازشگرگرافیکی را تا ۷% افزایش دهد.
ازطرفی دیگر بکارگیری یک هیت سینک همراه با خصوصیات منحصربفردASUS درزمینه پوشش صفحه برد می تواند تا میزان ۱۴درصد بهبود درزمینه پراکنده سازی حاصل نماید. در همین حال دراین کارت گرافیک ازنوعی فن ضد گردو غبار با طراحی منحصربفرد استفاده شده است که می تواند عمل خنک سازی را تا میزان ۱۰۰۰۰ ساعت بیشتر از فن های معمولی انجام دهد. تمامی این موارد موجب می شوند تا میزان کارایی این سری از کارت های گرافیک اسوس درزمینه پراکنده سازی حرارت تا میزان ۳۳درصد به نسبت کارت های گرافیک همرده با برد مشابه افزایش یابد.
گفتنی است کارت های گرافیک سری فورمولا شامل مدل های ASUS EAH4890 FORMULA/HTDI/1GD5 و EAH4770 FORMULA/DI/512MD5 می باشد.
محصول دیگری که اسوس به تازگی عرضه کرده کارت گرافیک  ASUS Bravo 9500 نام دارد.
محصول یاد شده اولین کارت گرافیک درنوع خود است که به تکنولوژی جدید و منحصربفرد Splendid™ Plus مجهزگردیده که درواقع نسخه ارتقاء یافته از تکنولوژی Splendid™ Video Intelligence می باشد. تکنولوژی Splendid™ Plus با استفاده از یک سنسور نوری قادراست تا تنظیمات نور تصویر وصفحه نمایش را بصورت خودکار وبا توجه به شرایط نور محیط اطراف انجام دهد و بدین ترتیب موجب راحتی بیشتر کاربران در مشاهده تصاویرو همینطور تشخیص رنگ ها می گردد.
 کارت گرافیک Bravo 9500 از لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار کارآمد و به صرفه می باشد که این نیز به خاطر طراحی پیشرفته سیستم پاور آن است. در حالت گرافیک دو بعدی، میزان بهره وری این کارت گرافیک درزمینه انرژی مصرفی درحدود ۹۲درصد است که نشان دهنده رشد خیره کننده ۲۸ درصدی به نسبت کارت های گرافیک GeForce® ۹۵۰۰GT معمولی است. یکی ازدلایل این امر را می توان در مقدارکم حرارت تولید شده عنوان کرد که می تواند به شکل قابل توجهی احتمال رخداد اتفاقات غیر عادی ناشی از ازدیاد حرارت را کاهش دهد.
همچنین Bravo 9500  دارای یک مرکز مدیا با نام Bravo Media Center نیز است که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از یک ریموت کنترل و یک واسط گرافیکی جذاب ازدیدن تصاویر وفیلمهای سینمایی نهایت لذت را ببرند.
علاوه براین، کارت گرافیک فوق همراه با نسخه آزمایشی MediaShow Espresso ارائه می شود که می تواند بازپخش فایل های تصویری برروی آیفون ،PSP ،XBOX ویوتیوب را امکان پذیر کند.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا