مرکز ترک اعتیاد اینترنتی در آمریکا گشایش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، مرکز ReSTART در سیاتل اولین مرکز درمان محلی برای اعتیاد اینترنتی در ایالات متحده آمریکا است.این مرکز در نزدیکی ردموند، دفتر مرکزی مایکروسافت و مرکز جهانی صنعت کامپیوتر قرار دارد.این مرکز در ماه ژوییه باز شد و با ۱۴ هزار دلار برنامه ای ۴۵ روزه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، مرکز ReSTART در سیاتل اولین مرکز درمان محلی برای اعتیاد اینترنتی در ایالات متحده آمریکا است.
این مرکز در نزدیکی ردموند، دفتر مرکزی مایکروسافت و مرکز جهانی صنعت کامپیوتر قرار دارد.
این مرکز در ماه ژوییه باز شد و با ۱۴ هزار دلار برنامه ای ۴۵ روزه برای کمک به افرادی که تمایل به ترک اعتیاد استفاده بیش از حد از کامپیوتر دارند ارایه می دهد.
در این مرکز افرادی که به استفاده افراطی از بازی های ویدیویی، ارسال پیامک و استفاده از وب سایت هایی چون فیس بوک، eBay، توییتر و دیگر وب سایت هایی که باعث وقت کشی می شوند مورد معالجه و درمان قرار می گیرند.
اعتیاد اینترنتی به عنوان یک بی نظمی یا کسالت جداگانه به وسیله انجمن روانپزشکی آمریکا تشخیص داده نمی شود و حق بیمه هم به این بیماران تعلق نمی گیرد.
اما در بسیاری از کشورها همچون چین، کره جنوبی و تایوان مراکز درمان اعتیاد اینترنتی که بسیار جدی تلقی می شود وجود دارد. در این کشورها بسیاری از کارشناسان معتقدند اعتیاد اینترنتی واقعی دارد و مضر است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا