معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها نشان دهند.گوشی ۶۵۰۰ اسلاید که در هفته گذشته با گارانتی رسمی به بهای ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد به دلیل استقابل مشتریان در لیست گوشی های پرفروش برند نوکیا قرار گرفت.این گوشی …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها نشان دهند.
گوشی ۶۵۰۰ اسلاید که در هفته گذشته با گارانتی رسمی به بهای ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد به دلیل استقابل مشتریان در لیست گوشی های پرفروش برند نوکیا قرار گرفت.
این گوشی کشویی از مشخصاتی همچون صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
XpressMusic 5800  ، N96 و ۵۵۳۰ با قیمت فروش ۳۰۰ ، ۴۵۵ و ۳۱۰ هزار تومان  از دیگر گوشی های نوکیا به شمار می آید که به دلیل فروش بالا در لیست گوشی های پرفروش هفته گذشته نوکیا جای گرفت.
دو مدل گوشی S500 و k770سونی اریکسون  که به ترتیب به بهای ۱۱۸ و ۱۳۸ هزار تومان به فروش رسید در هفته گذشته از فروش خوبی برخوردار شد و بر همین اساس در لیست پرفروش ترین ها جای گرفت.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۲ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت از ویژگی های اصلی S500 و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی گوشی k770 سونی اریکسون به شمار می آید.
گوشی Diamond2  اچی تی سی با قیمت فروش ۵۷۰هزار تومان توانست در جایگاه اول پرفروش ترین های این برند در بازار قرار گیرد.
صفحه نمایش لمسی،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
در میان گوشی های  ال جی نیز مدل KE990 Viewty این برند با قیمت فروش ۲۱۰ هزار تومان در هفته گذشته توانست میزان بیشترین فروش را از آن خود کند.
گوشی KE990 Viewty از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی KE970 معروف به مدل “شاین” ال جی که از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت بهره می برد نیز در هفته گذشته با قیمت ۱۲۸ هزار تومان  مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا