سرویس جدید پیام متنی برای خبرگیری هنگام وقوع بلایای طبیعی راه اندازی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس ، این سرویس جدید توسط سایت ” توییتر” (Twitter)  و وب سایت های شبکه های اجتماعی با هدف خبرگیری افراد خانواده یا فامیل به منظور باخبر شدن از اوضاع یکدیگر هنگام وقوع بلایای طبیعی یا حوداث در راه اندازی شده است.سودمندی این سرویس بیشتر درمواقعی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس ، این سرویس جدید توسط سایت ” توییتر” (Twitter)  و وب سایت های شبکه های اجتماعی با هدف خبرگیری افراد خانواده یا فامیل به منظور باخبر شدن از اوضاع یکدیگر هنگام وقوع بلایای طبیعی یا حوداث در راه اندازی شده است.
سودمندی این سرویس بیشتر درمواقعی آشکار می شود که براثر وقوع حوادث یاد شده ، سیستم های برقراری ارتباط جمعی سنتی از کار افتاده باشند.
بنیاد Safe America Foundation از عزم و  تلاش ملی به منظور آموزش و تربیت خانواده ها درباره دیگر روش های ارتباط برقرارکردن در صورت از کار افتادن و عدم کارآیی وسایل سنتی برقراری ارتباط ، خبر داد.
 انتظار می رود افزون بر ۲۰۰ هزار نفربرای آموزش استفاده از این روش جدید که از ۱۱ سپتامبر( ۲۰ شهریور) سال جاری آغاز و تا اواسط ماه اکتبر( مهر – آبان) پایان می یابد ، شرکت کنند.
گروهی از شرکت کنندگان برای طی دوره آموزشی یاد شده از افراد عادی و بخشی دیگر از اعضا نهادها و شرکت ها از جمله UPS, Motorola و Office Depot  هستند.
یکی از سخنگویان تشکیلات دست اندرکار راه اندازی این برنامه گفت :  ما قصد داریم به مردم آموزش دهیم درصورت بروز حوادث چه راههایی برای ارتباط برقرارکردن با یکدیگر دارند و می توانند این راهها را انتخاب کنند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا