استفاده از سرویس دریافت اطلاعات صورتحساب با تلفن گویا ممکن نیست

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در معرفی این سرویس برروی پورتال شرکت ارتباطات سیار با آدرس www.mci.ir آمده است: مشترکین تلفن همراه از این پس می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۱۷۱۶۱ – ۰۲۱ به وسیله خط تلفن و یا تلفن همراه اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت صوتی، فاکس …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در معرفی این سرویس برروی پورتال شرکت ارتباطات سیار با آدرس www.mci.ir آمده است: مشترکین تلفن همراه از این پس می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۱۷۱۶۱ – ۰۲۱ به وسیله خط تلفن و یا تلفن همراه اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت صوتی، فاکس و یا پست الکترونیکی، با توجه به نیاز خود دریافت کنند.
طبق آنچه اعلام شده این سیستم به‌عنوان واسط بین مشترکین و بانک اطلاعاتی شرکت ارتباطات سیار به‌منظور اعلام میزان بدهی، اعلام مبلغ صورتحساب آخرین دوره، کارکرد میان‌دوره، صورتحساب دوره‌های قبل و ریزمکالمات، از طریق تلفن گویا، فکس و ایمیل است.
مشترکین تلفن همراه می‌توانند درخواست خود را از طریق سیستم تلفن گویا ارسال و پاسخ خود را دریافت کنند. بدین ترتیب که مشترک بعد از تماس با شماره مذکور با فشار روی اعداد مختلف به خدماتی چون کارکرد میان دوره، صورتحساب آخرین دوره، تغییر رمز عبور، غیر قابل فعال کردن و خروج از سیستم دسترسی پیدا می کند و به این منظور باید به ترتیب اعداد ۱، ۲، ۳، ۴ و صفر را شماره‌گیری کرد.
طبق اعلام همراه اول این سرویس در صورت امکان استفاده، بنا بر اعلام پورتال همراه اول، قادر خواهد بود فکس ریزمکالمات و صورتحساب، پخش صوتی ریزمکالمات بین‌الملل، بین شهری، موبایل و پیام کوتاه و پخش صوتی اطلاعات روی قبض را در اختیار مشترک قرار دهد. البته بی شک تنها راه استفاده از این سرویس اشغال نبودن دائم شماره تلفن اعلام شده است که باید مسوولان همراه اول در این مورد توضیحات لازم را ارائه دهند.
اما با وجود پیگیری‌های خبرنگار ارتباطات ایسنا برای یافتن دلیل اشغال بودن دائمی این شماره، مسوولان همراه اول تنها با دادن قول پیگیری، اعلام دلیل این امر را به روز دیگری موکول کردند و تا زمان مخابره این خبر هیچ پاسخی از سوی مسوولان دریافت نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا