نگاهی به وضعیت بازار سیمکارت در تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هزنیه پایین سیمکارت های اعتباری باعث شده تا مشتریان ترجیحی به خرید سیمکارت های دائمی همراه اول نداشته باشند بر همین اساس بازار این کالای ارتباطی بی رونق سپری می شود.سیمکارت های اعتباری در تهران هم اکنون شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل می شود که به ترتیب در …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هزنیه پایین سیمکارت های اعتباری باعث شده تا مشتریان ترجیحی به خرید سیمکارت های دائمی همراه اول نداشته باشند بر همین اساس بازار این کالای ارتباطی بی رونق سپری می شود.
سیمکارت های اعتباری در تهران هم اکنون شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل می شود که به ترتیب در بازار آزاد سیمکارت  با قیمت  30 ، ۱۲ و ۷ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت  با میانگین قیمت ۵۹۰ ، ۴۷۵، ۳۴۵، ۳۴۵، ۳۶۰ ، ۳۲۵ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت  نیز به ترتیب به بهای ۵۴۵ ، ۳۹۰، ۳۳۰، ۲۷۰، ۲۶۰، ۲۴۰ ، ۲۳۰و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان در بازار تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۵ ، ۱۲ و ۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی متفاوت است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا