سونی رایانه هایش را به مرورگر گوگل تجهیز می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، سخنگوی گوگل روز سه شنبه اعلام کرد که سونی از اوایل تابستان امسال اقدام به تجهیز کامپیوترهایش به مرورگر Chrome کرده است و به این ترتیب سونی اولین تولید کننده رایانه است که مرورگر Chrome  را از پیش بر روی رایانه هایش نصب می کند.به …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، سخنگوی گوگل روز سه شنبه اعلام کرد که سونی از اوایل تابستان امسال اقدام به تجهیز کامپیوترهایش به مرورگر Chrome کرده است و به این ترتیب سونی اولین تولید کننده رایانه است که مرورگر Chrome  را از پیش بر روی رایانه هایش نصب می کند.
به گفته سخنگوی گوگل، پاسخ کاربران به مرورگر Chrome شگفت انگیز بوده و ما همچنان به دنبال روش هایی هستیم تا این مرورگر را برای افراد بیشتری قابل دسترس کنیم و هم اکنون در حال انجام آزمایش هایی برای یافتن چنین کانال هایی با همکاری سونی هستیم.
مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت بیشترین استفاده را به عنوان مرورگر وب در دنیا دارد. مرورگر فایرفاکس موزیلا در جایگاه دوم به لحاظ محبوبیت قرار دارد و مرورگر گوگل که در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد در بازار مرورگرها فقط سهم کمی را از آن خود کرده است.
با این حال گوگل در بخش بازار جستجو بیشترین میزان سهم را در اختیار دارد و به تازگی با ورود به بازار سیستم عامل گوشی های هوشمند نیز توانسته بیشتر خود را مطرح کند.
این شرکت هم اکنون در صدد ارایه سیستم عامل رایگان برای رایانه در جهت به چالش کشیدن ویندوز مایکروسافت است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا