شرکت Smartbook AG مخالف بکارگیری نام Smartbook است

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینگجت” ،  شرکت یاد شده اعلام کرد با گذاشتن نام یا واژه ” Smartbook ”  برای معرفی کالاها یشان مخالف است  واین اقدام را در جهت تخریب و زیرسووال بردن برند و علامت تجاری و از بین بردن آبر و اعتبارخودش می داند.این شرکت اخیرا …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینگجت” ،  شرکت یاد شده اعلام کرد با گذاشتن نام یا واژه ” Smartbook ”  برای معرفی کالاها یشان مخالف است  واین اقدام را در جهت تخریب و زیرسووال بردن برند و علامت تجاری و از بین بردن آبر و اعتبارخودش می داند.
این شرکت اخیرا به Netbooknews.de اعلام کرد استفاده از نام تجاری Smartbook AG را متوقف کند و حق کپی رایت و علامت تجاری یاد شده را تضییع نکند.
شرکت آلمانی Smartbook AG به وب سایت Netbooknews.de گفته است واژه یاد شده را از تمامی عنوان و مرجع بکار رفته در وب سایت های آلمانی و آمریکایی خود حذف کند و این امر انتظار بی اساسی می تواند باشد چون این سایت ها و واژه بکار رفته تمامی در آلمان هستند نه آمریکا.
به نظر می رسد تنها موردی که منطقی به نظر می رسد این باشد که شرکت Smartbook AG از شرکت های مختلف بخواهد این نام را از روی کالاهایشان بردارند نه از رسانه ها.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا