پیمانکاران عمومی چهار هزار و ۲۰۰ سایت تحویل دادند

حسن رضوی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه موظف به تحویل ۷۰۰ هزار سایت بودند،اظهار داشت: این پیمانکاران تنها چهار هزارو۲۰۰ سایت  تحویل داده اند.وی با بیان اینکه همکاری شرکت ارتباطات سیار با GCها به اتمام رسیده، خاطر نشان کرد:در حال حاضر برخی ازکارهای مالی و تسویه ای مربوط …

حسن رضوی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه موظف به تحویل ۷۰۰ هزار سایت بودند،اظهار داشت: این پیمانکاران تنها چهار هزارو۲۰۰ سایت  تحویل داده اند.
وی با بیان اینکه همکاری شرکت ارتباطات سیار با GCها به اتمام رسیده، خاطر نشان کرد:در حال حاضر برخی ازکارهای مالی و تسویه ای مربوط به GC ها در مرحله انجام قرار دارد.
به گزارش موبنا با اتمام کار پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار کار توسعه ی شبکه ی همراه از طریق پیمانکاران استانی انجام می شود.
در حالی است که پروژه فاز ۳ توسعه شبکه ارتباطات سیار که به منظور راه اندازی ۴ هزار و ۷۰۰ سایت BTS تلفن همراه در اوایل سال ۸۴ به سه GC بهین ارتباط مهر، خدمات اریکسون و پارس ایراتل سپرده شد، این پیمانکاران را متعهد کرد تا در اردیبهشت ماه سال ۸۵ این پروژه را به کارفرما ( اپراتور اول) تحویل دهند؛ اما پس از گذشت دو سال هنوز خبری قطعی از اتمام آن به گوش نمی رسد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا