تقی پور باعث تحول در حوزه ارتباطات و قناوری کشور می شود

حسین گروسی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه وزارتخانه ارتباطات یکی از وزارتخانه مهم در کشوراست ،اظهار داشت:در حال حاضر ایران در زمینه اپراتوراول ،دوم و سوم تلفن همراه و تلفن ثابت مشکل دارد .وی با اشاره به نیازکشور به پیشرفت های ارتباطی و مخابراتی،گفت: فردی باید با درراس وزارتخانه ارتباطات …

حسین گروسی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه وزارتخانه ارتباطات یکی از وزارتخانه مهم در کشوراست ،اظهار داشت:در حال حاضر ایران در زمینه اپراتوراول ،دوم و سوم تلفن همراه و تلفن ثابت مشکل دارد .
وی با اشاره به نیازکشور به پیشرفت های ارتباطی و مخابراتی،گفت: فردی باید با درراس وزارتخانه ارتباطات قرار بگیرد که به تمامی جزئیات این حوزه مسلط باشد ومانع از سوء استفاده شود.
وی با اشاره به انتخاب تقی پوراز بدنه وزارت ارتباطات ، وی را فردی شایسته برای تصدی وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.
گروسی با بیان اینکه درحوزه ارتباطات باید اقدامات گسترده ای صور ت گیرد، تصریح کرد: ایران از در حوزهIT ازمیان ۶۴ کشور دنیا رتبه شصت وچهارم را به خوداختصاص داده ودر منطقه از ۱۳ کشور در جایگاه سیزدهم قرارگرفته است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: آمار منشره بیانگر این موضوع است که ایران در حوزه IT  بسیار ضعیف عمل کرده که به همین دلیل کشور روزانه دراین زمینه میلیاردها تومان متضرر می شود.
وی در خصوص برنامه های اجرایی تقی پور گفت: عملیاتی شدن برنامه اجرایی مسئله قابل بررسی است  ودر صورتیکه وزیر پیشنهادی به حوزه خود مسلط باشد می تواند در اجرای برنامه ها موفق باشد.
به گزارش موبنا دکتر محمود احمدی نژاد رئیس فعلی سازمان فضایی ایران را برای تصدی پست وزارت ارتباطات درکابینه دهم به مجلس معرفی کرده است.
مهندس رضا تقی پوردارای مدرک مهندسی کامپیوترازدانشگاه شهید بهشتی سال ۶۴، مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ازدانشگاه علم و صنعت- سال ۷۹ واز سال۸۴ دانشجوی دوره دکتری علوم پیشرفته مدیریت است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا