۲۳۰ هزار نیروگاه خورشیدی یا بادی تا ۵ سال دیگر وارد راه اندازی می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیجیتایم” ، برق تولید شده از  این نیروگاه ها را می توانند مستقیما به پریزهای معمولی انتقال داد.از برق تولیدی نیروگاههای یاد شده می توان برای راه اندازی انواع وسایل الکتریکی یا الکترونیکی مصرفی و خانگی همچون یخچال ، ماشین لباسشویی ؛ فن هواکش و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیجیتایم” ، برق تولید شده از  این نیروگاه ها را می توانند مستقیما به پریزهای معمولی انتقال داد.
از برق تولیدی نیروگاههای یاد شده می توان برای راه اندازی انواع وسایل الکتریکی یا الکترونیکی مصرفی و خانگی همچون یخچال ، ماشین لباسشویی ؛ فن هواکش و دیگر وسایل استفاده کرد.
دربسیار از مناطق قاره آفریقا – که به دلیل نبود یا کمبود شدید نیروی الکتریسیته به آن قاره تاریک گفته می شود – ازاین نیروگاه ها می توان برای تولید برق و توزیع آن به مصرف کنندگان بهره برداری کرد.
در استفاده از این نیروگاه های تولید برق ، علاوه بر صرفه جویی درسوخت های فسیلی می توان به پاکیزگی هوا با کاهش تولید گاز دی اکسید کربن ، کمک کرد.
شرکت های تولید کننده زیرساخت های نیروگاههای یاد شد ه همچون شرکت های Ericsson، Nokia ، Siemens Networks ، ZTE و Huawei تاکنون نیروگاه های مشابه را در مناطق مورد نیاز احداث کرده اند و گفته می شود تولید و فروش این نیروگاههای  از رشد سالانه ۳۰ درصدی برخورداراست.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا