بهای سیمکارت های دائمی همراه اول ۳۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، از ابتدای سال جاری تا کنون بازار سیمکارت به دلیل افت چشمگیر تقاضا توسط مشتریان روزهای بی رونقی را سپری کرده است.اشباع بازار سیمکارت و کاهش نقدنیگی از جمله مواردی  اصلی است که باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی روزهای سرد و بی رونق را  سپری شود.در همین …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، از ابتدای سال جاری تا کنون بازار سیمکارت به دلیل افت چشمگیر تقاضا توسط مشتریان روزهای بی رونقی را سپری کرده است.
اشباع بازار سیمکارت و کاهش نقدنیگی از جمله مواردی  اصلی است که باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی روزهای سرد و بی رونق را  سپری شود.
در همین حال تنها سیمکارت های اعتباری موجود در بازار که شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل می شوند به دلیل هزینه پایین مورد خرید مشتریان قرار دارد.
از اوایل سال جاری تا کنون به دلیل بی رونقی بازار سیمکارت های دائمی فعالان بازار برای  فروش بهتر و جذب مشتری مجبور به تعدیل قیمت انواع سیمکارت های  دائمی همراه اول در بازار شده اند.
اما این در حالی است که برخی از سیمکار ت های قدیمی این اپراتور با کدهای “۲” و “۳” از اوایل سال جاری تا کنون با افزایش قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت های صفر و کارکرده دائمی همراه اول از ابتدای سال جاری تا کنون به طور میانگین تا سقف ۳۰هزار تومان کاهش یافته است. البته این کاهش قیمت در کدهای قدیمی تر این اپراتور متغیر بوده است.
بر اساس این گزارش قیمت سیمکارت های موجود در بازار تهران در شش ماه گذشته به شرح زیر بوده است:
سیمکارت کارکرده کد “یک” همراه اول با قیمت ۶۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گرفت.
سیمکارت صفر کدهای “۲”،”۳″،۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” همراه اول به ترتیب به بهای ۵۹۵، ۴۹۰ ،۳۴۵ ، ۳۴۰ ، ۳۵۰، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شد.
سیمکارت کارکرده کدهای فوق به ترتیب با قیمت ۳۶۰ ، ۳۲۰ ، ۲۶۰ ، ۲۵۰ ، ۲۳۰ ، ۲۲۵ و ۲۰۵ هزار تومان به فروش رسید.
این در حالی است که فروشندگان قیمت سیمکارت در بازار تلفن همراه امروز تهران را به شرح زیر اعلام کردند:
هم اکنون سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه،چهار، پنج، شش،هفت و هشت  با میانگین قیمت ۵۷۰ ، ۴۶۰، ۳۳۰، ۳۲۰، ۳۵۰ ، ۳۱۰ و ۲۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای یک، دو ، سه،چهار، پنج، شش،هفت و هشت  نیز به ترتیب به بهای ۵۴۵ ، ۳۴۵، ۳۰۰ ، ۲۵۰، ۲۴۵، ۲۲۰ ، ۲۰۰و ۲۰۰هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان در بازار تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۵ ، ۱۲ و هفت هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی متفاوت است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا