ادغام اتحادیه صوتی و تصویری و مخابراتی در انتظار وزارت بازرگانی است

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در صورت اعلام آمادگی اتحادیه دستگاه های مخابراتی مبنی بر ادغام دو اتحادیه ، دستور کار اجرای طرح ادغام  دو اتحادیه به سرعت در وزارت بازرگانی انجام می گیرد.وی هدف از این کار را در نظر گرفتن رفاه بیشتر برای کاربران گوشی …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در صورت اعلام آمادگی اتحادیه دستگاه های مخابراتی مبنی بر ادغام دو اتحادیه ، دستور کار اجرای طرح ادغام  دو اتحادیه به سرعت در وزارت بازرگانی انجام می گیرد.
وی هدف از این کار را در نظر گرفتن رفاه بیشتر برای کاربران گوشی تلفن همراه دانست و گفت: با ادغام این دو اتحادیه متقاضیان از سردرگمی برای مراجعه به این واحدها خارج می شوند.
وی افزود: اجرای ادغام این دو اتحادیه، نظارت جامع تر بر بازار آشفته تلفن همراه تنها به نفع کاربران خواهد بود.
درستی گفت: مجوز فروش گوشی تلفن همراه از سوی کمیسیون هیات عالی نظارت تنها به اتحادیه فروشندگان لوازم صوت و تصویری داده شده است و اتحادیه های دیگر حق هیچ گونه فعالیتی در این زمینه ندارند.
این اظهارات در حالی بیان می شود که سخنگو و نایب رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی معتقد است، اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی با یکدیگر ادغام نخواهد شد و هر یک به فعالیت خود ادامه می دهند.  
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا