اتمام طراحی مجدد شبکه تلفن همراه تهران تا پایان ماه جاری

وحید صدوقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طراحی مجدد شبکه تلفن همراه شهر تهران برای ده میلیون مشترک که ازدی ماه شروع شده و تا ماه جاری به پایان می رسد.وی با بیان اینکه تغییرات فرکانسی شبکه درابتدای سال انجام شده و هم اکنون همراه اول درحال تنظیم ارتفاع آنتن ها …

وحید صدوقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طراحی مجدد شبکه تلفن همراه شهر تهران برای ده میلیون مشترک که ازدی ماه شروع شده و تا ماه جاری به پایان می رسد.
وی با بیان اینکه تغییرات فرکانسی شبکه درابتدای سال انجام شده و هم اکنون همراه اول درحال تنظیم ارتفاع آنتن ها درسطح شهر است، افزود: ارتفاع برخی سایت ها افزایش و برخی دیگر کاهش پیدا کرده است.
وی گفت: بانصب۳۵۰ سایت میکرو و۲۵۰سایت ماکرو طراحی مجدد شبکه تهران برای ۱۰ میلیون مشترک به انجام می رسد.
صدوقی ادامه داد: امکانات وتجهیزات برای نصب سایتها فراهم است وبه این شکل کیفیت شبکه تهران به مناسب ترین حد استاندارد خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: درحال حاضر همراه اول درتهران دارای هشت میلیون مشترک است که با اتمام طراحی شبکه، دومیلیون مشترک جدید می توانند ازشبکه استفاده کنند.
به گزارش موبنا با اجرای این طرح، تمامی شبکه تلفن همراه در استان تهران دوباره بررسی و نقشه کامل آن طراحی می‌شود.
به گفته صدوقی دراین طرح تمامی سوئیچ‌های شبکه تلفن همراه تهران تعویض شده و تجهیزات BTS و BSC نیز نوسازی می‌شود.
با اجرای این طرح بار سیگنالینگ در شبکه تلفن همراه تهران کاهش محسوسی خواهد یافت که این امر تاثیر زیادی در بهبود کیفی شبکه می گذارد.
۱۱۷/۱۹

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا