قیمت گوشی های ال جی کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه، اکثر گوشی های ال جی نیز با تعدیل قیمت در بازار عرضه می شود.فروشندگان بیشترین نوسان قیمت این برند را مربوط به گوشی KF510 دانستند و قیمت فعلی آن را در بازار تلفن همراه ۱۶۰ هزار تومان اعلام کردند.این در حالی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه، اکثر گوشی های ال جی نیز با تعدیل قیمت در بازار عرضه می شود.
فروشندگان بیشترین نوسان قیمت این برند را مربوط به گوشی KF510 دانستند و قیمت فعلی آن را در بازار تلفن همراه ۱۶۰ هزار تومان اعلام کردند.
این در حالی است که چندی پیش این گوشی با بهای ۱۷۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گرفت.
گوشی KF510 که از امکانات مناسبی برخوردار است، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته  و در لیست پرفروش ترین های این برند جای دارد.
گوشی KE990 این برند نیز هم اکنون با قیمت ۲۱۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.دو مدل گوشی  KP500 و KS360 این برند نیز با کاهش قیمت اندک به بهای ۱۸۵ و ۱۶۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی های KE970 ، KC550 و KT610  نیز با نوسان قیمت تا سقف ۱۵ هزار تومانی به ترتیب با بهای  128 ، ۱۷۰ و ۱۹۰هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شوند.
فروشندگان گوشی های ال جی معتقدند با استمرار کاهش خریدوفروش این کالای ارتباطی احتمال افت قیمت گوشی های این برند در بازار تلفن  همراه وجود دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا