گوشی لوکس دو هزار دلاری گرسو امروز عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، در ساخت اغلب گوشی های لوکس از اجناس نفیس و دست ساخت استفاده می شود که گوشی Grand Monaco نیز از این امر مستثنی نیست. قاب گوشی Grand Monaco از آلیاژهای پیشرفته و تیتانیوم ساخته شده و در بخش رویی گوشی از …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، در ساخت اغلب گوشی های لوکس از اجناس نفیس و دست ساخت استفاده می شود که گوشی Grand Monaco نیز از این امر مستثنی نیست.

قاب گوشی Grand Monaco از آلیاژهای پیشرفته و تیتانیوم ساخته شده و در بخش رویی گوشی از چندین لایه سفال با کیفیت بالا در حرارت ۷۵۰ درجه ساخته شده که این پوشش مانع تیرگی و لکه دار شدن گوشی می شود و رنگ گوشی هم  از بین نمی رود و ثابت می ماند.

در طراحی گوشی Grand Monaco از Formula 1 الهام گرفته شده و از فیبرهای کربنی در بخش رویی و پشت گوشی استفاده شده است.

یکی دیگر از عواملی که بر جذابیت این گوشی افزوده کاربرد ۴۲ قیرات یاقوت کبود در ساخت ان است که اطراف صفحه نمایش را پوشانده است.

این گوشی در رنگ های مشکی و متالیک به بازار عرضه می شود.

صفحه کلید گوشی Grand Monaco کاملا صاف است و ضخامت استیلی که در صفحه کلید آن به کار برده شده ۱۰۰ میکرون یا یک هزارم میلیمتر است که با تیتانیوم مشکی  PVD پوشیده شده است.

صفحه نمایش گوشی مشکی و همانند آینه است. این صفحه نمایش در برابر خراشیدگی مقاوم است.

کلیدهای گوشی هم از استیلی که در تیغ جراحی به کار می رود ساخته شده و شماره ها و حروف با استفاده از فناوری لیزر بر روی آن حک شده است.

یک قفل هوشمند مغناطیسی (Magnetic Smart lock) در بخش پوشش پشتی گوشی Grand Monaco تعبیه شده است.

از ویژگی های فنی این گوشی می توان به پشتیبانی از سه باند شبکه GSM (900/1800/1900) با GPRS/EDGE و بلوتوث و فناوری جاوا اشاره کرد.

گوشی   Grand Monacoهمچنین از کارت حافظه microSD برای ارتقا تا ۲ گیگابایت پشتیبانی می کند.

این گوشی دارای باتری لیتیوم یونی ۱۱۰۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۵/۵ ساعت و در حال آماده باش ۳۰۰ ساعت شارژ نگه می دارد.

قیمتی که برای Grand Monaco در نظر گرفته شده ۲۱۰۰ دلار است که نسبت به گوشی های لوکس خیلی ارزان به نظر می رسد.

این گوشی امروز، ۲۵ ماه اوت به بازار تلفن همراه عرضه شده است.

۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا