معرفی گوشی ۵۶۳۰ نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۸۳ گرمی که در ابعاد ۱۲ در ۴۶ در ۱۱۲ میلیمتر ساخته شده است.این گوشی  باریک و سبک به راحتی در دست جا می گیرد و استفاده از آن آسان است .این گوشی که در رنگ بندی متفاوت تولید می شود دارای سوکت صوتی ۳.۵ میلی متری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۸۳ گرمی که در ابعاد ۱۲ در ۴۶ در ۱۱۲ میلیمتر ساخته شده است.
این گوشی  باریک و سبک به راحتی در دست جا می گیرد و استفاده از آن آسان است .این گوشی که در رنگ بندی متفاوت تولید می شود دارای سوکت صوتی ۳.۵ میلی متری و پورت microUSB در بالای گوشی قرار دارد.
 یک LED کوچک برای نشان دادن وضعیت نیز در بالای گوشی وجود دارد که در زمان وصل کردن گوشی به کامپیوتر یا در حال شارژ روشن می شود .
کلید ولوم ، کلید دیافراگم و محل کارت حافظه MicroSD در طرف راست گوشی قرار دارد که این محل دارای یک پوشش محافظ کوچک است و بیرون آوردن کارت از آن نیز مشکل است و باید با کمک یک شیء آن را خارج کنید .
حافظه داخلی این گوشی نوکیا توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.باتری گوشی از نوع Li-Ion Bl-4CTبا توان ۸۶۰ میلی آمپری است که محفظه سیم کارت نیز در کنار آن زیر قاب پشت قرار دارد . سیم کارت زیر یک بست فلزی جا می گیرد که قرار دادن و برداشتن آن آسان است.صفحه نمایش  گوشی ۵۶۳۰ نوکیا QVGA حداکثر ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد و اندازه آن ۲.۲ اینچ است .
در همین حال این مدل نوکیا مانند سایر گوشی های سیمبین  از فرمت های صوتی مانند MP3 ، AAC ،eAAC+  و WMA پشتیبانی می کند .
مدل فوق به دوربین ۱۵/۳مگاپیکسلی مجهز است که ماکسیمم وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶  پیکسل مجهز است که از دو فلش LED پشتیبانی می کند اگرچه فاقد پوشش لنز می باشد.
دوربین کانون اتوماتیک ندارد و در عوض به کانون ثابت مجهز است . دوربین امکانات زیادی ندارد با اینحال چندین مورد برای پیش تنظیمات صحنه ارائه می دهد که یکی از آنها توسط کاربر قابل تنظیم است .
گوشی ۵۶۳۰ نوکیا  هم اکنون با گارانتی متفرقه به بهای ۱۹۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا