معرفی گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی D980 سامسونگ که به بهای ۳۴۵ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی TFT، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپکسلی بهره می برد.گوشی S3600 سامسونگ به دلیل افزایش تقاضا توانست در لیست پرفروش ترین …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی D980 سامسونگ که به بهای ۳۴۵ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی TFT، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپکسلی بهره می برد.
گوشی S3600 سامسونگ به دلیل افزایش تقاضا توانست در لیست پرفروش ترین های سامسونگ قرار گیرد.صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی S3600 سامسونگ به شمار می آید.
این گوشی هم اکنون با قیمت ۱۲۸ در اختیار مشتریان قرار می گیرد.گوشی F480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با بهای فروش ۲۸۵ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی  دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت بهره می برد.
گوشی M8800 Pixon این برند کره ای که تا کنون مورد تقاضای اکثر خریداران قرار گرفته است توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی که به بهای ۴۱۵ هزار تومان فروخته می شود دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت است.
گوشی I8910 ، I900، E250I و C260 از جمله دیگر مدل های ساسمونگ هستند که در بازار تلفن  همراه توانسته از فروش خوبی برخوردار شود.
این چهار مدل فوق به ترتیب به بهای ۶۷۹ ، ۴۶۹ ، ۷۵ و ۳۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا