سامسونگ ۴ گوشی جدید تلفن همراه به بازار معرفی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سامسونگ هاب” ، این شرکت ۳ گوشی جدید تاشو به بازار عرضه کرد.این گوشی ها ازسری گوشی های متوسط سامسونگ به شمار می آیند و با نام مدل های Samsung W8300, W8350. W830 معرفی شده اند.ظاهرا ، گوشی های یاد شده تقریبا دارای مشخصات و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سامسونگ هاب” ، این شرکت ۳ گوشی جدید تاشو به بازار عرضه کرد.
این گوشی ها ازسری گوشی های متوسط سامسونگ به شمار می آیند و با نام مدل های Samsung W8300, W8350. W830 معرفی شده اند.
ظاهرا ، گوشی های یاد شده تقریبا دارای مشخصات و قابلیت های یکسان هستند و توسط ۳ شرکت اپراتوری SK Telecom ، LGT   و KTF با نام مدل های متفاوت دربازار کره جنوبی  عرضه شده اند.
شرکت SK Telecom این گوشی را با نام مدل SCH-W830 و شرکت LG Telecom آنرا با نام مدل SPH-W8350 به بازار عرضه می کنند.
ظاهر این گوشی ها با طرح دوکفه ای ، با صفحه نمایش بیرونی دایره شکل و با ضخامت کم – ۱۳.۴ میلمتر است.
گوشی های یاد شد درقسمت لولا دوقسمت ، دارای یک کلید برای باز شدن گوشی هستند.
مشخصات واحد و مشترک گوشی های جدید سامسونگ عبارتند از ، صفحه نمایش ۲.۶ اینچی QVGA ، دوربین ۲ مگاپیکسلی ، مدیا پلی یر ، نقشه مترو، بلوتوث ، قابلیت برقراری با مرکز دریافت کمک های فوری با ارسال SOS ، باتری با ظرفیت مناسب برای مکالمه تا ۵ ساعت ویا حالت آماده بکار تا ۳۹۰ ساعت و قابیلت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش میزان ظرفیت حافظه داخلی است.
این گوشی ها با رنگ های سفید و صورتی و با قیمت حدودا ۴۰۰ دلار در کره جنوبی عرضه شده اند.
علاوه بر این به گزارش پایگاه خبری موبایل کرانچ ، سامسونگ قصد عرضه گوشی دیگری را هم با نام ” بی ۳۳۱۰″ (Samsung B3310) دارد.
این گوشی ازسری گوشی های زیبا و لوکس به شمار می آید و بویژه مطابق ذوق و سلیقه خانمها است.
این گوشی که به رنگ صورتی عرضه می شود ، دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY است .
روی گوشی Samsung B3310 همچنین – درمواقعی که صفحه کلید QWERTY آن بسته است – شماره های بطور عمودی درکنار گوشی دیده می شود .
این گوشی ازسری گوشی های معمولی سامسونگ و دارای قابلیت های ارسال و دریافت انواع پیامها ، قابلیت دسترسی و استفاده از سایت های اجتماعی از جمله Facebook ، MySpace و Flickr است.
جزییات بیشتر درباره این گوشی – از جمله قیمت فروش و زمان دقیق عرضه به بازار-  منتشر نشده و فقط به این نکته که در اواسط ماه سپتامبر( شهریور – مهر) وارد بازار می شود ، اشاره شده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا