خدمات جدید ایرانسل به مناسبت حلول ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تمامی مشترکین جید سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل که در طول این ماه مبارک پس از تکمیل ثبت‌نام و ارسال مدرک شناسایی به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند در قرعه‌کشی ۲ میلیون …

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تمامی مشترکین جید سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل که در طول این ماه مبارک پس از تکمیل ثبت‌نام و ارسال مدرک شناسایی به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند در قرعه‌کشی ۲ میلیون ثانیه اعتبار رایگان داخل شبکه شرکت داده می‌شوند.
۲ میلیون ثانیه اعتبار رایگان داخل شبکه به هر یک از ۲۰ سیم کارت برنده تعلق خواهد گرفت و برندگان می‌توانند از زمان دریافت اعتبار استثنایی ایرانسل، طی مدت یک سال از اعتبار فوق استفاده کنند.
براساس اعلام، از این اعتبار تنها می‌توان برای تماس‌های داخل شبکه استفاده کرد، منظور از تماس داخل شبکه، مکالمه، ارسال پیام کوتاه SMS و یا پیام چند رسانه‌ای MMS از یک خط ایرانسل به یک خط ایرانسل دیگر است. همچنین امکان استفاده از سرویس اینترنت همراه GPRS نیز با این اعتبار وجود دارد.
براساس این گزارش، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دادستان کل کشور، صدا و سیما و خبرنگاران صورت خواهد گرفت و اسامی برندگان قرعه‌کشی‌های ایرانسل، تنها از طریق سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir و روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا