اهدا ۲ میلیون ثانیه اعتبار از سوی ایرانسل

به گزارش موج به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در جشنواره تابستان ۸۸ و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تمامی مشترکین جدید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل که در طول این ماه مبارک پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدرک شناسایی به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار …

به گزارش موج به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در جشنواره تابستان ۸۸ و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تمامی مشترکین جدید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل که در طول این ماه مبارک پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدرک شناسایی به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند در قرعه کشی دو میلیون ثانیه اعتبار رایگان داخل شبکه شرکت داده می شوند.
دو میلیون ثانیه اعتبار رایگان داخل شبکه به هریک از ۲۰ سیم کارت برنده تعلق خواهد گرفت و برندگان می توانند از زمان دریافت اعتبار استثنایی ایرانسل، طی مدت یک سال از اعتبار فوق استفاده کنند.
براساس اعلام، از این اعتبار فقط می توان برای تماس های داخل شبکه استفاده کرد، منظور از تماس داخل شبکه، مکالمه، ارسال پیام کوتاه (SMS) و یا پیام چند رسانه ای (MMS) از یک خط ایرانسل به یک خط ایرانسل دیگر است. همچنین امکان استفاده از سرویس اینترنت همراه (GPRS) نیز با این اعتبار وجود دارد.
براساس این گزارش، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان تام الاختیار دادستان کل کشور، صدا و سیما و خبرنگاران صورت پذیرفته و خواهد پذیرفت و اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل، فقط از طریق سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا