از هر سه خریدار مادر برد در جهان یک نفر اسوس می خرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، روز گذشته نشست خبری دفتر کمپانی اسوس در ایران با حضور نمایندگان رسانه ها در هتل سیمرغ تهران برگزار شد. در این نشست که با هدف رونمایی آخرین محصولات این کمپانی برگزار شده بود، جرج سوو مدیر کل منطقه خاورمیانه اسوس خبر از ارائه نمایندگی به شرکت دیگری به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، روز گذشته نشست خبری دفتر کمپانی اسوس در ایران با حضور نمایندگان رسانه ها در هتل سیمرغ تهران برگزار شد. در این نشست که با هدف رونمایی آخرین محصولات این کمپانی برگزار شده بود، جرج سوو مدیر کل منطقه خاورمیانه اسوس خبر از ارائه نمایندگی به شرکت دیگری به غیر از ویستا رایانه و دیجیتال در ایران داد. او در این زمینه گفت: از ابتدای سال جاری شرکت سازگار ارقام به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش  نوت بوکها و دیگر محصولات اسوس انتخاب شده است. همچنین گروه امرتات نیز در زمینه خدمات پس از فروش نوت بوکهای اسوس فعالیت خواهد کرد.
مدیر کل منطقه خاورمیانه اسوس به میزان بالای استقبال کاربران نسبت به کالاهای این کمپانی اشاره کرد و افزود : از هر سه کاربری که  مادر برد می خرند یک نفر اسوس را انتخاب و خریداری میکند.
در این نشست علی مفلح مدیر بخش قطعات اسوس در ایران، به معرفی سری جدید مادربردهای این کمپانی موسوم به سری P55 پرداخت.او در این زمینه گفت: مادر بردهای مزبور که بر پایه نسخه اشرافی چیپ ست های اینتل یعنی P55 طراحی شده اند، مبتنی بر پردازنده های i5 اینتل هستند. او مزیتهای ویژه این سری پردازنده را میزان کارایی بالاتر نسبت به نسل پیشین، افت حرارات به میزان قابل توجه و نیز مصرف کمتر انرژی بر شمرد.
همچنین مفلح با اعلام سهم ۷۵ درصدی بازار جهانی اسوس در زمینه فروش مادربرد تا پایان سال ۲۰۰۸، گفت: اسوس با ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی توانسته رتبه اول جهان را در زمینه کیفیت مادربرد از آن خود کند. او همچنین  خاطر نشان کرد این کمپانی طی هر ماه به صورت میانگین ۴ محصول جدید طراحی، تولید و عرضه میکند.
در ادامه امیرعبادی مدیر بخش نوت بوک اسوس در ایران به معرفی نوت بوکهای سری  Uو  UX , UL پرداخت و گفت: سری  نوت بوکهای جدید ASUS موسوم به U Series از تکنولوژی ULV بهره می برند که وزن کم، کاهش ضخامت، افزایش طول عمر باتری و کارایی بالا را برای این دسته از نوت بوکها به ارمغان آورده است.
او همچنین گفت: سری جدید نوت بوکهای اسوس مجهز به صفحه نمایش HD LED میباشند که علاوه بر ارائه کیفیت تصویر کم نظیر، ۵۰ درصد کاهش مصرف انرژی را در بر خواهد داشت.
عبادی به  قابلیتهای این نوت بوکها اشاره کرد و گفت: از دیگر ویژگیهای این سری دستگاهها که با قیمت تقریبی ۳۰۰/۱  میلیون تا ۶۰۰/۱ میلیون تومان در مدلهای مختلف در بازار ایران عرضه خواهند شد، بهره گیری از تکنولوژی انحصاری Express Gate است. گفتنی است تکنولوژی یاد شده دسترسی به اینترنت را تنها ۸ ثانیه پس از راه روشن کردن دستگاه میسر میسازد.
مدیر بخش نوت بوک اسوس ایران به معرفی جدید ترین نت بوک اسوس موسوم به SeaShell پرداخت و افزود:  EeePC های اسوس که در سال گذشته فروشی بالغ بر یک میلیون دستگاه داشته اند در حال حاظر در ۲ مدل ۱۰۰۸H  و ۱۰۰۵H عرضه شده اند.
در این نشست، مدیران اسوس خبر از ورود دو محصول دیگر این کمپانی با نامهای  EeeBOX و EeeTOP دادند.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا