تنها راه ماندن در بازار تعدیل قیمت ها است

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با تعرفه فعلی واردات گوشی تلفن همراه تنها قاچاقچیان می توانند به رقایت در این بازار بپردازند و جایگاهی برای حضور فعالان قانونی وجود ندارد.وی افزود: نمایندگان قانونی با توجه به شرایط موجود در بازار تلفن همراه کشور با حداقل فعالیت به …

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با تعرفه فعلی واردات گوشی تلفن همراه تنها قاچاقچیان می توانند به رقایت در این بازار بپردازند و جایگاهی برای حضور فعالان قانونی وجود ندارد.
وی افزود: نمایندگان قانونی با توجه به شرایط موجود در بازار تلفن همراه کشور با حداقل فعالیت به رقابت با قاچاقچیان می پردازند.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار در اختیار قاچاقچیان قرار گرفته است تنها کاهش منطقی تعرفه می توانند این میزان سهم را به نفع شرکت های واردکننده تغییر دهد.
مدیرعامل شرکت پارس کامتل ادامه داد: تنها با تصویب تعرفه ۱۰ درصدی گوشی تلفن همراه می توان شاهد حضور گسترده فعالان قانونی در بازار شد.
وی با اشاره به تعرفه بالا و در پی آن حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه با قاچاق گوشی همراه گفت:  به موجب همین امرشاهد گسترش روز افزون فعالیت قاچاقچیان در این بازار پر هیاهو هستیم.
شرکت کامتل به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه عرضه گوشی های ال جی ، سونی اریکسون، موتورولاو اچ تی سی در سطح بازار تلفن همراه کشور محسوب می شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا