گوشی های تقلبی هفته معرفی شدند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  گوشی های یاد شدن شامل ۲ گوشی نوکیا ، یک گوشی رولکس ، یک گوشی گولدویش و یک گوشی اچ تی سی هستند.اکثریت قریب به اتفاق گوشی های تقلبی در کارگاهها و یا واحد های تولیدی کشور چین ساخته و عرضه می …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  گوشی های یاد شدن شامل ۲ گوشی نوکیا ، یک گوشی رولکس ، یک گوشی گولدویش و یک گوشی اچ تی سی هستند.
اکثریت قریب به اتفاق گوشی های تقلبی در کارگاهها و یا واحد های تولیدی کشور چین ساخته و عرضه می شوند و اکثر این گوشی های تقلبی از روی گوشی های دارای برندهای شناخته شده و معروف ، یا عینا کپی سازی شده و یا فقط نام مدل و برند آنها را روی گوشی تقلبی حک می کنند.
گوشی های تقلبی معرفی شده این هفته عبارتند از :
۱ – نمونه تقلبی گوشی HTC Touch HD که دارای ظاهری شیک و زیباست و کاملا شبیه نمونه اصلی ساخته شده است.
۲- نمونه تقلبی گوشی Nokia N89i که دربازار با نام NOKLA N89i معرفی شده و عناصری از گوشی Nokia N97 را عاریه گرفته است.
۳ – نمونه تقلبی گوشی Rolex mobile phone که به شکل تاشو طراحی و ساخته شده ودر قسمت صفحه نمایش بیرونی گوشی یک ساعت تعبیه شده است . این گوشی دارای ظاهری چندان شیک و زیبا نیست.
۴ – نمونه تقلبی گوشی Nokia E68 که یک گوشی تلفن همراه تلویزیونی (mobile TV) است و بانام مدل NCKLA E68 وارد بازار شده است. کلیدهای بکاررفته دراین گوشی شبیه کلیدهای گوشی بلک بری است.
۵- نمونه تقلبی گوشی Goldvish 8808 که شباهتی به نمونه اصلی ندارد. گوشی های Goldvish ازسری گوشی های بسیار گرانقیمت به شمار می آیند ولی گوشی تقلبی یاد شده چه از نظر کارآیی ها ، قابلیت ها و ظاهر و چه قیمت فروش ، هیچ شباهتی به نمونه اصلی ندارد.
قیمت فروش این گوشی های که هفته قبل به بازار عرضه شده اند ، اعلام نشده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا