قیمت برخی از گوشی های نوکیا ۵۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش عرضه گوشی های نوکیا در سطح بازار تلفن همراه باعث شده تا قیمت گوشی های  این برند در بازار بالا رود.“سعید معروفی” یکی از فروشندگان گوشی های نوکیا در این باره گفت: کاهش واردات گوشی های این برند نسبت به تقاضای آن در بازار باعث شده تا قیمت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش عرضه گوشی های نوکیا در سطح بازار تلفن همراه باعث شده تا قیمت گوشی های  این برند در بازار بالا رود.
“سعید معروفی” یکی از فروشندگان گوشی های نوکیا در این باره گفت: کاهش واردات گوشی های این برند نسبت به تقاضای آن در بازار باعث شده تا قیمت این گوشی ها بالا رود.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که در لیست پرفروش ترین های این برند قرار دارد چندی پیش به بهای ۲۸۵ هزار تومان به فروش می رسید و هم اکنون با قیمت ۳۱۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی N96 ، N82 ،  ۶۵۰۰ اسلاید و ۶۲۲۰  از دیگر مدل های این برند به شمار می آیند که با افزایش قیمت تا سقف ۵۰ هزار تومانی به ترتیب به بهای  ۵۰۰ ، ۳۵۰ ، ۲۴۵ و ۲۳۰  هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی های این برند که در میانگین قیمت ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قرار دارند نیز با افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی نسبت به گذشته در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا