همراه اول بیش از ۲۱ میلیارد تومان از مشترکان خود آبونمان دریافت می کند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، شرکت اربتاطات سیار ایران در هر دوره از ارسال قبوض تلفن همراه در قبض مشترکان مبلغ ۱۲۶۰ تومان بعنوان آبونمان دریافت می کند.بنا بر اعلام همراه اول مبلغ آبونمان ماهانه ۶۳۰۰ ریال است و از آنجا که صورتحسابها برای یک دوره دو ماهه محاسبه می شود، مبلغ آن ۱۲۶۰۰ ریال …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، شرکت اربتاطات سیار ایران در هر دوره از ارسال قبوض تلفن همراه در قبض مشترکان مبلغ ۱۲۶۰ تومان بعنوان آبونمان دریافت می کند.
بنا بر اعلام همراه اول مبلغ آبونمان ماهانه ۶۳۰۰ ریال است و از آنجا که صورتحسابها برای یک دوره دو ماهه محاسبه می شود، مبلغ آن ۱۲۶۰۰ ریال برای هر دوره خواهد بود. مبلغ آبونمان خط تلفن همراه بابت داشتن اشتراک بوده و مثل مبلغ آبونمان سایر سازمانها (آب ، برق، …) بصورت مرتب اخذ می شود و این بدان معنی است که با استفاده از سیم کارت مرتبط نیست و حتی در صورت عدم استفاده از سیم کارت، هر دوره مبلغ ۱۲۶۰۰ ریال روی صورتحساب مشترک شارژ می شود.
این در حالی است به گفته زارعیان مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران این مبلغ با خصوصی سازی هم حذف نمی شود.
برخی از کارشناسان امر دریافت آبونمان در هر دروه تنها به بهانه دایری را منطقی نمی دانند و معتقدند که هزینه دایری یکبار باید از مشترک دریافت شود.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا