HTC اندروییدی دیگری در راه دارد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، شرکت HTC اولین تولید کننده ای است که اقدام به عرضه گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل کرد و به نظر می رسد که بیشترین تعداد گوشی های اندروییدی را تا کنون در ویترین خود قرار داده است.HTC تا کنون گوشی های …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، شرکت HTC اولین تولید کننده ای است که اقدام به عرضه گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل کرد و به نظر می رسد که بیشترین تعداد گوشی های اندروییدی را تا کنون در ویترین خود قرار داده است.
HTC تا کنون گوشی های Dream، Magic، Hero را به بازار عرضه کرده و انتظار می رود گوشی Click که یک دستگاه ارزان قیمت مجهز به سیستم عامل اندرویید است را تاپایان سال روانه بازار چین چین کند.
و اما گوشی HTC Fiesta که به تازگی تصاویری از آن بر روی وب سایت Bluetooth SIG منتشر شده انتظار می رود تا قبل از سال جدید میلادی به بازار عرضه شود.
پیش بینی می شود این گوشی از طریق AT&T به بازار آمریکا عرضه شود که به این ترتیب اولین گوشی اندروییدی است که توسط این اپراتور به بازار وارد می شود.
نام کامل Fiesta، T5252 است و بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده گفته می شود از پردازنده ARM11 ، صفحه نمایش QVGA و صفحه کلید الفبایی- شماره ای برخوردار است.
اطلاعات زیادی درباره ویژگی ها و قابلیت های این گوشی در دسترس نیست اما انتظار می رود T5252 یک گوشی ارزان قیمت باشد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا