یکی از شرکت های pap از مدیر عامل مخابرات استان تهران شکایت کرد

محمد خجسته نیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا خبر صدور قرار ۴۰ میلیاردی برای مدیرعامل مخابرات استان تهران به اتهام اخذ وجوه غیر قانونی ازمردم را رد کرد و گفت: درحال حاضر دادگاه در حال بررسی وهنوز رای دادگاه مشخص  نیست.وی با بیان اینکه یکی از شرکت های pap در سال جاری از مدیر …

محمد خجسته نیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا خبر صدور قرار ۴۰ میلیاردی برای مدیرعامل مخابرات استان تهران به اتهام اخذ وجوه غیر قانونی ازمردم را رد کرد و گفت: درحال حاضر دادگاه در حال بررسی وهنوز رای دادگاه مشخص  نیست.
وی با بیان اینکه یکی از شرکت های pap در سال جاری از مدیر عامل شرکت مخابرات تهران شکایت کرده است ،تصریح کرد: شرکت مخابرات مستندات خود دراین باره را به دادگاه ارائه داده  و دادگاه درحال بررسی این ادله ها است.
به گزارش خبرنگارموبنا، حدود دو سال قبل کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۵ مصوبه ای را تصویب کرد که بر آن اساس شرکتهای مخابرات استانی موظف شدند تا به جای ۳۰۰۰تومان از هر مشتری ۱۰۰۰ تومان اخذ کنند اما این شرکتها از اجرای این مصوبه سرباز زدند.
طی ماه گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران طی نامه ای به شرکتها ابلاغ  کرد که این مصوبه را اجرا کنند. در این راستا همه شرکتها این مصوبه را به جز شرکت مخابرات تهران اجرا کردند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا