اعلام نتایج نهایی سرشماری اینترنتی تا ۱۰ روز آینده

هادی ملک پرست درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: :مراحل آمارگیری و سرشماری این پروژه پایان یافته و نتایج پرسشنامه ها پردازش شده است. وی درباره اعلام نتیجه اولیه این پروژه گفت: قرار بود نتیجه اولیه سرشماری اینترنت در خرداد ماه اعلام شود ولی به دلیل اینکه نتیجه اولیه به صورت تخمینی …

هادی ملک پرست درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: :مراحل آمارگیری و سرشماری این پروژه پایان یافته و نتایج پرسشنامه ها پردازش شده است.
وی درباره اعلام نتیجه اولیه این پروژه گفت: قرار بود نتیجه اولیه سرشماری اینترنت در خرداد ماه اعلام شود ولی به دلیل اینکه نتیجه اولیه به صورت تخمینی ارائه می شد احتمال تفاوت آماری با نتیجه نهایی وجود داشت به همین دلیل ازاعلام نتیجه اولیه صرف نظر شد.
ملک پرست تصریح کرد:  پروژه سرشماری اینترنتی مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته ، انجام شده و تا پایان ماه جاری اعلام می شود.
وی ادامه داد: تمامی مراحل انجام این پروژه علمی ومطابق با استانداردهای بین المللی صورت گرفته است. سرشماری کاربران اینترنت کشور یکی از اقدامات شرکت فن آوری اطلاعات با همکاری مرکز آمار ایران است که به گفته مسوولان، با هدف تحقق اهداف مرکز توسعه و مدیریت اینترنت (متما) انجام می شود.
طرح سرشماری از کاربران اینترنت، اگر با دقت مناسب انجام شود و ضریب نفوذ واقعی اینترنت در کشور را مشخص کند، می تواند در جذب منابع خارجی و مشخص شدن جایگاه واقعی ایران در رتبه بندی جهانی موثر باشد و ایران را به عنوان کشوری برجسته و مکانی برای فعالیت افراد به جهان بشناساند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا